Gå til innhold

Jeg våknet i natt


Anbefalte innlegg

Skrevet

ja kjærsten min er glad i å kødde med drøye ting men dette var EKKELT.

midt på natta (føltes det som), våkna jeg av å få en fis retti ansiktet. det var maannen som satt og skræva over meg og slapp den ekleste prompen noensinne!

jeg skvatt jo og ble livredd, tror jeg ropte/skrek ganske høyt. han bare lo og lo og lo, holdt på å dø av latterkrampe. jeg syns fortsatt det er ekkelt, og er redd han skal gjøre det ogjen. burde jeg ta det opp med ham. eller?

 

Anonym poster: 13690ebd44af847977825a781b6303c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaa..hadde dere sagt ifra, eller syns det var morsomt?

 

Anonym poster: 13690ebd44af847977825a781b6303c1

Skrevet

Syke mennesker.....

 

Anonym poster: ef9aee5a6ca7f86bdb4e6a9f71a2a4ba

Skrevet

Hadde samboeren gjort slikt, så tror jeg jeg måtte velge mellom å slå han halvt i hjel eller gå fra han... ÆSJ

 

Anonym poster: 429d3d126773555088a0a64a55cc527e

Skrevet

Hva faen skjer på forumet ikveld!??

 

Herregud hadde mann3n min gjort noe sånn, så hadde jeg (uansett hvor kvalmt det hadde vært der og da) bitt av han hele rævhølet så han hadde hatt seriøse problemer etterpå!

 

Jeg gauler

Skrevet

Jeg kan nesten ikke forestille meg at mannen min kunne gjort noe sånt. Han er rett og slett for kjedelig (les: normal) til det. Takk og pris. Hvis det allikevel skulle skjedd, hadde jeg nok ikke verken slått ham i hjel eller gått fra ham, men jeg hadde fortalt ham veldig tydelig hvor lite jeg satte pris på det. Og så hadde jeg tatt en seriøs prat med meg selv om hvordan i all verden jeg havnet opp i et sånt ekteskap der jeg ikke ble respektert mer.

Skrevet

Haha, SommerFrisk-jeg dauer!

 

HI,det er ikke normalt og jeg hadde IKKE likt den formen for humor.

Og det hadde gubben fått høre MEGET tydelig!

Skrevet

Lo høyt av denne, og svarene...

Så måtte jeg lese hovedinnlegget en gang til, så fnise-lo jeg høyt.

Gubbem lurer på hva som er så morsomt,men det kan jeg jo ikke si,i tilfelle han får ideer!

Veldig morsomt at det skjedde med deg, men jeg hadde klikka i vinkel hvis noen hadde fisi i fjeset mitt...!

Skrevet

Fy søren å glad jeg er for at mannen IKKE syntes promp og bæsj fortsatt er morsomt! Æsj, jeg tror jeg hadde skjelt han ut så mye at han hadde vært flau i en uke etterpå.. Ja, du må absolutt ta det opp med han!

Skrevet

Heldigvis er mannen min ikke en guttehvalp på 13...

Skrevet

Tuller du?! Om det var min mann hadde han fått seg en rett høyre i nøttene slik at det var bjelleklang til oppunder jul. Mulig jeg hadde bitt også. For en infantil kødd!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er vel ikke sååå mange år siden noen skrev dwt samme ger inne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...