Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Er det godt? Liker egentlig bare karbonadedeig, men ser det er godt tilbud på svinekjøttdeig nå. Er det noe brusk og dritt i den eller er det rent kjøtt? Anonym poster: ca6f8a8b5065671bc45b8e87075af9b8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Jeg liker den ikke, synes den har altfor lite smak... Anonym poster: 6104295372b886b530dc0972225db10a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Nei, den finnes ikke god! Anonym poster: e1be68b89a5d73ac6a51c3cae025a150
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 Jeg synes ikke den er spesielt god. Den funker greit i retter hvor det skal tilsettes mye krydder. Anonym poster: 8a7a4126331f898eb706900412ead7d6
mille260 Skrevet 27. mai 2013 #5 Skrevet 27. mai 2013 har fryseren fullt opp. kjempe grei til spagetti pizza taco osv
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #6 Skrevet 27. mai 2013 Vi spiser det veldig ofte. Godt kjøtt, lite fett og nøytral smak. Derfor bruker vi den til taco, lasagne, gryter og andre retter med mye krydder Anonym poster: 1cc449f951129179682fd4506f838fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå