Gå til innhold

Kjøttdeig av svin.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det godt? Liker egentlig bare karbonadedeig, men ser det er godt tilbud på svinekjøttdeig nå. Er det noe brusk og dritt i den eller er det rent kjøtt?

 

Anonym poster: ca6f8a8b5065671bc45b8e87075af9b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker den ikke, synes den har altfor lite smak...

 

Anonym poster: 6104295372b886b530dc0972225db10a

Skrevet

Nei, den finnes ikke god!

 

Anonym poster: e1be68b89a5d73ac6a51c3cae025a150

Skrevet

Jeg synes ikke den er spesielt god. Den funker greit i retter hvor det skal tilsettes mye krydder.

 

Anonym poster: 8a7a4126331f898eb706900412ead7d6

Skrevet

har fryseren fullt opp. kjempe grei til spagetti pizza taco osv

Skrevet

Vi spiser det veldig ofte. Godt kjøtt, lite fett og nøytral smak. Derfor bruker vi den til taco, lasagne, gryter og andre retter med mye krydder :)

 

Anonym poster: 1cc449f951129179682fd4506f838fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...