Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Hva gjorde dere med dem? Sinnsykt vondt å gjøre sitt fornødne på do, blør friskt og det svir og er vondt når avføringa kommer ut og å tørke seg er ikke godt... Hva gjprde dere med dette og gikk det over fort? Takk for svar! Anonym poster: 5a334ee7b41b12ff046275034b19671d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Har hatt både før, under og etter graviditet, men de har vært verst etter fødsel. Gjorde et forsøk på å bli kvitt de før første fødsel, men syns ikke det hjalp nevneverdig(brukte salve, Alcos Anal). Ble mange ganger verre etter fødselen. Var veldig plaget med hard mage(gjorde for lite for å holde den i gang) så måtte bruke klyster den første mnd. Men ble etterhvert bedre i magen og da gikk hemoroidene tilbake av seg selv. Kom noe tilbake i neste svangerskap, men følte ikke behov for å gjøre noe med det. Men etter den fødselen gjorde jeg en del mer for å unngå hard mage. Og da gikk det bedre, merket svært lite til de. Så mitt tips må være å holde avføringen myk. Mange bruker Lactulose eller Duphalac, men det tåler ikke jeg, så jeg spiser svisker og lakris. Eller du kan bruke salver som Alcos Anal, Scheriproct, Ac comfort, men de har ikke jeg erfaring med så kan ikke si hvor godt de hjelper. Anonym poster: 275c72c4fc527ecc8bbbebbf76696241
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå