bIomstre Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 (endret) ...vannbasert tom! I dag har jeg: - glemt å gå fra jobb - forlatt barnehagen iført skotrekk - omtalt lillesøster med storesøsters navn - brent middagen - hentet posten 2 ganger - kommet for sent til yogatimen Er vel bare å overbevise vesla om at lekestue som kun er grunnet er kult? Endret 27. mai 2013 av bIomstre
bIomstre Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2013 Solstikk? Etter pinsehelgen da... Senvirkning?
Patetica fåkksi Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 Slapp av, dette er kanskje store nyheter for deg men: Du er gravid igjen, gratulerer!
Anne-B. Skrevet 27. mai 2013 #5 Skrevet 27. mai 2013 Jeg begynte å tulle med grammatikk og preposisjoner da jeg gikk gravid sist.
bIomstre Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Oi! Håper ikke det betyr at jeg må over på bim-krangle?... ...men da må jeg i allefall overlate resten av malinga til mannen. Dekkbeis er vel ikke bra for meg da? Endret 27. mai 2013 av bIomstre
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. mai 2013 #7 Skrevet 27. mai 2013 Da syns jeg du egentlig klarer deg fint, blomstre Det du beskriver er for meg en vanlig hverdag (bortsett fra å glemme og gå fra jobb, den er lei).
bIomstre Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2013 Alder er bare å utelukke altså Skal ikke si at ikke noe av det overnevnte har hent før, men alt på en gang bare Ila en skarve ettermiddag er vel litt i overkant?! Men da antar jeg at det å glemme å gå fra jobb var det som fikk meg ut av balanse også fortsetter jeg å lage lekestua råså og lekker! For endelig har jeg fått meg en, he, he
ms.Pond Skrevet 27. mai 2013 #9 Skrevet 27. mai 2013 Regner med sjefen din blir veldig fornøyd over initiativet Råsa lekestue høres lækkert ut!
Iiiiik Skrevet 27. mai 2013 #10 Skrevet 27. mai 2013 Stresset høres mer ut som forklaringen. Tusen jern i ilden, da glemmer man gjerne et par hundre av dem. Jeg har laget rødt lekehus her, med gardiner med jordbær på og greier. Mest stas for mamma viser det seg...
bIomstre Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #11 Skrevet 28. mai 2013 (endret) Det er helt klart mor som lever ut lekestue drømmen ja Men vesla er ganske ivrig hun også, så jeg tror det skal bli populært når den er ferdig. Stresser ikke, og har bare 600 jern i ilden Er under oppsyn av lege for tiden for at jeg ikke skal ta på meg for mye. Og jeg er ganske flink! Men det spørs om jeg må ta tilbake det med alderen....(æsj). Da jeg tiltalte vesla med storesøsters navn var hennes kommentar "Har du blitt helt mormor eller?" Og hun hadde jo helt rett! Der har jeg visst noen gener ja... Og når begynte mormor å blande sammen navnene? Jo, det var etter at jeg flyttet hjemmefra, og da var hun på samme alder som jeg er nå - HULK! Endret 28. mai 2013 av bIomstre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå