Gå til innhold

noen med sushifødsel her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det veldig vondt?

 

Anonym poster: 55730ca156374ee71b2f7d13b67aec99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det veldig vondt?

 

Anonym poster: 55730ca156374ee71b2f7d13b67aec99

 

Sushifødselen gikk greit, torskefødselen derimot var forferdelig.

 

Anbefaler laks.

 

Anonym poster: f1920c1953ce635eb5a9b9960950c8ce

Skrevet

What?? Hihi.... :P

Skrevet

Nå er jeg veldig nysgjerrig!?!

Skrevet

Autocorrect?? Setefødsel er nok vondere enn sushifødsel;-)

Skrevet

HAHAHAHA :D Dette må utdypes!

Skrevet

Hææ??

 

Anonym poster: b70589c1d39d3f2c87ccb75dbd4db7c0

Skrevet

Det er ikke det samme som setefødsel nei :)

Har dere ikke pratet med jordmor/lege?

 

Anonym poster: 55730ca156374ee71b2f7d13b67aec99

Skrevet

Jeg liker ikke fisk, så jeg gikk for en kjøttfødsel. Mye bedre

Gjest meg&mini
Skrevet

Trodde jeg skulle få en liten maki, men ut kom det en reke.

 

Sykt skuffende...

Skrevet

Haha. :D Steike. Det skal ikke mye til for å få mor til å trille på kveldingen :D

 

Anonym poster: 847473c00860e258e0313797d4890c66

Skrevet

Fødselen gikk fint, var wasabien som svei..

 

Anonym poster: 275823db948975be1c6e0c117a5b578a

Skrevet

Det er ikke det samme som setefødsel nei smile.png

Har dere ikke pratet med jordmor/lege?

 

Anonym poster: 55730ca156374ee71b2f7d13b67aec99

 

Hva er greia med sushifødsel?

Skrevet

Blir baby rullet i ris og tang ? Dyppet i noe saus av noe slag?

Eller er det mor som rulles?

Er det fisker som fødes eller konsumeres?

Lær meg! Vil ikke være den eneste som ikke vet hva en sushifødsel er for noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...