Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Har ei lita frøken på 3år som vi nå forsøker å avvenne. Hun har rett og slett ikke vært klar før nå, har prøvd jevnlig siden i fjor sommer. Alle forsøkene har endt med hyl og skrik og jeg har ikke hatt lyst til å tvinge henne slik at hun synes det å gå på do er fælt. Nå godtar hun å sitte på toalettet en stund. Hun gjør absolutt ingenting men hun sitter nå der da. Hun godtar også å gå uten bleie. Det har hun ikke gjort tidligere. Hun tisser seg ut hele tiden. Hun kan sitte på do en halvtime men så fort hun har fått på klær så tisser hun. Er det jo jeg kan gjøre for å hjelpe henne? Det virker nemlig som om hun ikke liker å slippe seg når hun ikke har noe beskyttelse som f.eks samlede ben, ei truse, bleia, sittende på kne osv Belønninger har foreløpig ikke hjulpet. Vi har ikke dårlig tid men jeg kjenner at det tar på tålmodigheten da det gikk mye enklere forrige gang vi gjorde dette. Anonym poster: 937166428e918534ef61d2e9079ba301
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Kjøpte noen kjempe fine truser med mye glitter og Hello Kitty på, ville ikke tisse i de fine trusene. Hadde bare noen få uhell. Kjøpte en dostol med trapp på Barnas Hus så hun selv klarte å sette seg på toalettet. Anonym poster: 9178abf4c80dd8a6d683dfe07f93e2c2
Ikkesåallerværst Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Dostol med trapp var det som fikk det til å løsne her. Samt en uke med bæsjing i trusa en gang om dagen, og tissing minst tre. Han var lei seg og flau hver gang... Klistremerker og belønning funket ikke, og han var litt over tre år da han endelig sluttet. Endret 27. mai 2013 av Ikkesåallerværst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå