Gå til innhold

reise til thailand med små barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har vært i thailand med barn? vi tenker så vidt på det, og lurer på hva andre sine erfaringer er. vi har en som er 3 1/2 og en som er nesten 8 mnd. hvor vil folk anbefale å dra?

på forhånd takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noen som har vært i thailand med barn? vi tenker så vidt på det, og lurer på hva andre sine erfaringer er. vi har en som er 3 1/2 og en som er nesten 8 mnd. hvor vil folk anbefale å dra?

Hadde aldri dratt til Thailand med så små barn ! Alt for varmt .

Jeg vil si det er uansvarlig ..

Anonym poster: 319ac078dda142309ea94e995a2b1f85

Skrevet

Var vel ikke det hi spurte om. Vi skal reise med 2 åring og baby på 4 mnd. Reiser til Phuket, og regner med å ende opp i Khao Lak området.

Anonym poster: e1645fb42b70602b7be4a71231d12e34

Skrevet

Hadde aldri dratt til Thailand med så små barn ! Alt for varmt .

Jeg vil si det er uansvarlig ..

Anonym poster: 319ac078dda142309ea94e995a2b1f85

er ikke noe særlig varmere der enn i andre sydenland nå på sommeren ;)

Skrevet

Var vel ikke det hi spurte om. Vi skal reise med 2 åring og baby på 4 mnd. Reiser til Phuket, og regner med å ende opp i Khao Lak området.

Anonym poster: e1645fb42b70602b7be4a71231d12e34

takk for svar :) får sjekke litt der jeg :) skal dere nå i sommer eller mot vinteren? vi tenker til neste vår eller neste sommer... men syns det er litt greit å vite allerede nå hva andres erfaringer er :)

Skrevet

Skulle gjerne reist til Thailand med barn, hadde det ikke vært for den lange flyreisen. Men nå har vi et barn med "mark i rumpa". 4 timers flytur er mer enn nok. Thailand tok oss 13 timer sist kun jeg og samboer var der nede. Orker ikke tanken på å hatt med et barn der. Vi satt på premium class, men hørte unger på økonomi class som grein om hverandre stort sett hele turen. Glad det ikke var oss for å si det sånn.

Så har du unger som takler 13 timers flytur så hvorfor ikke :) Jeg kunne glatt tatt med barnet mitt til Thailand da stedet(Phuket) var fantastisk og øyhopping + alt det andre vi fant på var helt nydelig :) men flyturen er det som stopper oss.

Men du kjenner dine barn best og vet hva de takler og ikke takler :)

Anonym poster: eeff3e942276215dacd709414fbf2952

Skrevet

Skulle gjerne reist til Thailand med barn, hadde det ikke vært for den lange flyreisen. Men nå har vi et barn med "mark i rumpa". 4 timers flytur er mer enn nok. Thailand tok oss 13 timer sist kun jeg og samboer var der nede. Orker ikke tanken på å hatt med et barn der. Vi satt på premium class, men hørte unger på økonomi class som grein om hverandre stort sett hele turen. Glad det ikke var oss for å si det sånn.

Så har du unger som takler 13 timers flytur så hvorfor ikke :) Jeg kunne glatt tatt med barnet mitt til Thailand da stedet(Phuket) var fantastisk og øyhopping + alt det andre vi fant på var helt nydelig :) men flyturen er det som stopper oss.

Men du kjenner dine barn best og vet hva de takler og ikke takler :)

Anonym poster: eeff3e942276215dacd709414fbf2952

vi har ikke reist så langt med de tidligere, men har hatt 4-5 timers turer med de. det har gått fint :) vet det ikke blir i nærheten det samme, men vi får heller se det ann når den tid kommer ( om vi i det hele tatt reiser) ;)

hører så mange som er så fornøyd etter reise til thailand :) andre med barn og... kanskje, kanskje ikke :)

Skrevet

Khao Lak er super barnevennlig. Var der med en på 10 mnd i påsken. ( 15 dager). Gikk veldig bra. Flyreisen gikk veldig bra. En blid og fornøyd gutt frem og tilbake,-) De første 3 dagene var varmen et sjokk. ( for oss alle). Kroppen blir fort vant til det, og da gikk det helt fint

Anonym poster: 182b020ae5f0f787a52d7528ce99b2b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...