Gå til innhold

Så Juliea i dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

For ei vakker dame! Vanvittig lik Vendela :)

 

Anonym poster: 293286353b805b59c736631c2d40b750

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha morsom du juliea.

 

Anonym poster: 8f892805336fae3a9777fd09e0028cde

Skrevet

Sa du hei? Eller bare observerte du på avstand? ;D

Skrevet

Nå ble jeg forresten litt nysgjerrig om du faktisk så henne, for jeg snakket med Juliea i går og vet tilfeldigvis hvor hun befinner seg.

 

Hvor var dette, HI? :D

Skrevet

Jasså hvor så du henne da?

Jeg er med henne nå

 

Anonym poster: aa6c557307eeca9944a498a64674b432

Skrevet

Juliea er nå konditoren her

 

Anonym poster: cfb9fb14bbb90854b1a8e43e58d64862

Skrevet

HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! DAGENS!

 

Anonym poster: e3207c8d328032d47a3892ada93de625

Gjest Anybody
Skrevet

Omg. Jaja alle vet visst hvem jeg er. Jeg er nå konditoren.

 

Jeg hadde håpet på å være i fred. Jeg har ikke skrevet verken provoserende eller støtende eller spesielt utflytende er siste 5 mnd. Jeg håper du som er opphengt i meg lar meg være i fred.

 

Jeg liker å være her og jeg ønsker å være her. Så væresåsnill å la meg være i fred.

 

Flott om du respekterer dette så jeg slipper nytt tull med politi og slit. Jeg har mitt å jobbe med nå. Og har en god da, ikke ødelegg den er du så grei. Om du har sett meg er hinder hyggelig. Neste gang får du be meg på en kaffe så kan vi ta oss en prat. Men om du kun har observert meg tviler jeg på at det kan være spennende for resten av dib.

 

Dog hyggelig at du syntes jeg er nydelig! Så takk for det.

Skrevet

Omg. Jaja alle vet visst hvem jeg er. Jeg er nå konditoren.

 

Jeg hadde håpet på å være i fred. Jeg har ikke skrevet verken provoserende eller støtende eller spesielt utflytende er siste 5 mnd. Jeg håper du som er opphengt i meg lar meg være i fred.

 

Jeg liker å være her og jeg ønsker å være her. Så væresåsnill å la meg være i fred.

 

Flott om du respekterer dette så jeg slipper nytt tull med politi og slit. Jeg har mitt å jobbe med nå. Og har en god da, ikke ødelegg den er du så grei. Om du har sett meg er hinder hyggelig. Neste gang får du be meg på en kaffe så kan vi ta oss en prat. Men om du kun har observert meg tviler jeg på at det kan være spennende for resten av dib.

 

Dog hyggelig at du syntes jeg er nydelig! Så takk for det.

 

Bra å ha deg tilbake!! :-)

 

Anonym poster: cfb9fb14bbb90854b1a8e43e58d64862

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...