Gå til innhold

Er du seriøs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en melding på jobb i dag fra den tidligere arbeidsgiveren min, der hun sier:

Jeg inviterer til dugnad for maling av huset mitt, og blir veldig glad hvis du har lyst eller anledning til å bli med, det blir servert forfriskninger og god mat underveis.

Denne dama spredde rykter om meg da jeg jobbet for henne, blandt annet da jeg sa opp fordi jeg fikk for lite lønn så sa hun til folk i bygda at hun sparket meg fordi jeg var for dårlig til å jobbe.....ville dere stilt opp? Det er til og med på en lørdag, min fridag....

Anonym poster: 7cd663133e8c6182ebb5396574e904d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ville ikke stilt opp

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tidligere arbeidsgiver? Da er du jo ikke hennes ansatt mer? Ville overhodet ikke gått

Skrevet

Nei jeg sa opp fordi jeg fikk for lite lønn og skiftet jobb.

HI

Skrevet

Hadde aldri gått. Hadde stilt opp på dugnad hos venner, men aldri en gammel sjef, rykter eller ei.. Dette er jo kun frivillig, ikke noe hun kan pålegge deg..

Anonym poster: 4e4b2905bdc65b4908d78fb46ce8e88a

Skrevet

Hadde ledd meg i hjel og sjekket om det var 1.april!!

Ville SELVSAGT ikke gått... Kan ikke fatte at hun føler det var en naturlig ting å be en tidligere arbeidstaker om.. Eller var/er dere venninner også?

Skrevet

Nei, ikkje faen om eg ville. Om eg har ønske om å måle hus har eg eigne veggar, evt hus til folk som behandlar meg bra..

Skrevet

Hahahahaha.... Det er det morsomste jeg har hørt på lenge. Hadde definitivt IKKE møtt opp der nei, og jeg hadde gitt ganske så tydelig beskjed om det også kan man si...

Skrevet

Nei, det kunne ikke falt meg inn. Send henne en melding om at du skal gå på skøyter i helvete den dagen, så det passer ikke.

Skrevet

Hadde oversett den meldinga/malinga.

Skrevet

Hadde ledd meg i hjel og sjekket om det var 1.april!!

Ville SELVSAGT ikke gått... Kan ikke fatte at hun føler det var en naturlig ting å be en tidligere arbeidstaker om.. Eller var/er dere venninner også?

Nei vi er overhode ikke venner, jeg er 21 og hun er 43, men vi er bekjente og ser hverandre ofte og i denne lille bygda vet jo alle hvem alle er, men nei jeg orker ikke å gå på dugnad altså, skjønner ikke at det går ann å være så frekk å spørre meg om det når hun har sagt så mye stygt om meg.

Skrevet

Mye vil ha mer og Faen vil ha fler.

Håper ingen stiller opp.

Anonym poster: 79ffd38744fe34a52ad29ef02ab0a9b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...