Gå til innhold

Vanlig å få MINDRE kviser som gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var omtrent det første grav tegnet mitt. Jeg har vanligvis endel urenheter. Etter jeg ble gravid ahr jeg ikke sett en eneste kvise. Forrige sv skap deriomot, hadde ejg massevis av kviser. Det var gutt. Større sjanse for jente denne gangen da?

Anonym poster: c6407f7845e762a03e35414f0328d534

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva som er "fakta" her, men jeg har merket at jeg har fått mindre kviser nå mens jeg er gravid. Bare i uke 8, men har allerede merket en liten forskjell. Jeg har ikke vært plaget med kviser, men hatt en 5-6 stk ved hårfestet nesten hele tiden. Har derimot hatt litt på ryggen, men nesten kvisefri der også nå.Deilig:o)

Skrevet

Har hatt ansiktet full av kviser siden jeg var 12 år, bortsett fra i svangerskapene og noen måneder etter fødsel, da har jeg vært kvisefri. Har to jenter

Anonym poster: f180c27471897daf61fab67946e16293

Skrevet

Fikk porselenshud i begge svangerskap, og det var gutt og jente.... Har til vanlig normal hud med fet T sone, til tider noen urenheter. Så kjønn hadde ingen betydning for min del:-)

Skrevet

Ikke en kvise, verken under graviditet eller amming. Gutt.

Skrevet

Hadde ikke kviser som gravid, og er plaget av det ellers.

Anonym poster: be7990184b399a7ede5101604f870c23

Skrevet

Jeg ble også fin under graviditetene. Gutter.

Det er jo et tegn på at vi har kviser pga hormoner, blæh! Så det blir vel problemer fram til overgangsalderen..

Anonym poster: 54610aa5a6fda4d910bb3e0f13350f82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...