Gå til innhold

Psykisk syk og trening av hund.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg gjøre treninga om jeg er skikkelig nedfor en dag? Jeg gir ganske lett opp på slike dager.. Trenger motivasjon!

Anonym poster: 98f7bcf1313f09145d34621c3e6cb2de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overlater treningen til noen andre eller dropper å skaffe deg dyr om du tror det er fare for at du ikke klarer å ta deg av dyret godt nok?

Anonym poster: b1d9c69840e99841fe757caafcdd59e0

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvilken hund du har. Noen hunder lever jo en dag på en god runde med snutetrening. Type gjemme godiser/favorittleke rundt i huset eller ute i hagen.

Vi hadde en veldig gøy lek med hunden våres. Han måtte sitte ute i bislaget å vente til vi hadde gjemt leken hans. Vi måtte gå innom alle rommene i huset da, for han kunne høre hvor vi var :P Så fikk han en gulrot når vi var ferdig. Den kunne han jobbe med en stund.

Noen ganger hev jeg godiser rundt på plenen. Ganske stor plen. Og så måtte han søke. Veldig stas :D

Ellers er det veldig godt for syken å komme seg ut i skogen. Og dette kan jeg nesten ikke få understreke nok.

Heldige deg som har hund. Misunnelig :)

Anonym poster: d4feea282d27e4a9ec7a23a99cdece8d

Skrevet

Kan overlate treningen til mannen, men han jobber fra 5 til 18:30 fler dager i uka. Og det er bare i de dårlige periodene det er litt slitsomt.

Vi har også akkurat begynt med hundekurs, og trenger litt kurs utenom timene med treningen med andre.

Han klarer seg jo med bare 3 turer noen dager, men det er det at vi har begynt på kurs, så jeg MÅ trene på det.. Driver også å gjemmer godteri, det liker han godt :D

Ellers går det bare helt greit ellers med meg og hunden, så trenger ikke tenke på at jeg ikke skulle skaffa meg den, da den ellers får alt den trenger og skal :D

Anonym poster: a6f33104a9f0fc2fc619a64855eceb6e

Skrevet

IKKE skaff deg hund!!! Gir opp fordi du er litt nedfor en dag? WTF?

Anonym poster: c484b4b4fdc69890d198bcb237ff19c6

Skrevet

Du overher. Jeg har hatt hund i fler år. Og JA, jeg gir opp ENDAG! Men så begynner jeg neste dag. Er det noe feil på det? Og med LITT så mener jeg ikke LITT i den grad DU tenker.

Anonym poster: a6f33104a9f0fc2fc619a64855eceb6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...