Gå til innhold

Livredd!! Hjernesvulst ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært ganske dålig i flere mnder, har vært sykemeldt i snart 2 mnder.Jeg har vært mye svimmel, hatt mye hodepine, synsforstyrrelser, tretthet, små hukommelsestap og i det hele tatt. Legen lurte på om det kunne være virus på balansenerven men ville bestille en mr av hodet just in case, han syntes det var veldig merkelig med all den hodepinen. I starten tenkte jeg ikke så mye på det, men jeg har snakket med flere som har hatt dett viruset og det er så forskjellig fra hvordan jeg har det. Ei jeg kjenner spurte om det kanskje kunne være hjernesvulst, og da gjorde jeg selvfølgelig det dumme..jeg googlet. Da kom frykten for at det faktisk kunne være dette siden jeg har absolutt alle symptomene unntatt epileptiske anfall. Jeg har time til MR nå på fredag etter å ha ventet en stund, men får ikke svar før over ei uke etter det igjen. Nå har jeg mareritt på natten og alt :(

Anonym poster: 70d0ff866c84b1dec336370e22052255

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet, prøver å få tankene over på noen annet men kjenner at det er utrolig vanskelig. Sliter veldig om nettene, men mareritt. Det verste er at jeg er ikke redd for å dø får jeg vet at prognosense for flere av typene er gode, men jeg er jo så livredd alt som har med leger osv å gjøre. For ikke å snakke om sprøyter :( Tenker bare på hvor mye slikt jeg må gjennom om det er det de finner ut :( Vet det høres helt teit ut men :(

Skrevet

Jeg hadde selv mye vondt i hodet, synsforstyrrelser og var konstant trøtt, samtidig som jeg hadde unormale verdier i blodet. Snakket med en lite sympatisk lege som mente at jeg måtte sjekkes for hjernesvulst.

Tok MR og den kom ut helt fin, men det viste seg at jeg har Graves og lavt stoffskifte, som var synderen.

Lykke til og pust ut! Å stresse gjør deg ingen tjeneste :)

Anonym poster: 94cafac6fd064f47436caf8ce327dea8

Skrevet

Nei det gjør jo ikke det, bare så mye venting som gjør at det blir mye undring !

Skrevet

Noen som vet en del om emnet som kan forelle meg litt detaljert hva jeg må forvente om det er svulst ?

Skrevet

Mannen min hadde lignende symptomer en periode. Jeg googlet meg fram til all slags diagnoser og ble helt nervevrak.

Det viste seg at det var nakken som var problemet. Kiropraktor fikset det med 4-5 behandlinger. Han hadde ikke vondt i nakken i utg.punktet.

Så det trenger absolutt ikke å være noe farlig, men godt å få det utredet.

Lykke til!

Anonym poster: 5d66788a1b866fc50ec9cf4385d21631

Skrevet

Det kan også være dehydrering, vitaminer du mangler, eller andre sykdommer som ME, MS...

Anonym poster: 8f8802719f0bcce31b704a337c4da483

Skrevet

Jeg har hatt hjernesvulst, og har blitt operert for det. Om du vil, kan du sende meg ei privat melding, hvis du vil snakke/noe du lurer på el:-) jeg vil ikke legge ut noe mye om meg selv offentlig, så vil ikke si så mye her.. Hvis du sender meg ei melding skal ikke jeg si hvem du er:-)

Og bare så det er sagt, det er ikke sikkert det er en svulst du har altså!:-) og hvis det er det, er ikke det verdens undergang;-) jeg lever godt jeg;-)

Skrevet

Jeg var også sikker på at jeg hadde hjernesvulst en periode.. Google kan være din verste fiende noen ganger :P Jeg hadde lavt stoffskifte. Ordnet seg bare ved å ta en liten tablett hver dag :) Hjernesvulst er veeeldig sjelden, det finnes tusenvis av andre forklaringer til hodepine og svimmelhet :) Det går nok helst bra. Ikke bruk tid på å være syk før du vet at du er det! Lykke til :)

Anonym poster: 6a9266121f683fb73515d8273028cc94

Skrevet

Jeg har hatt hjernesvulst, og har blitt operert for det. Om du vil, kan du sende meg ei privat melding, hvis du vil snakke/noe du lurer på el:-) jeg vil ikke legge ut noe mye om meg selv offentlig, så vil ikke si så mye her.. Hvis du sender meg ei melding skal ikke jeg si hvem du er:-)

Og bare så det er sagt, det er ikke sikkert det er en svulst du har altså!:-) og hvis det er det, er ikke det verdens undergang;-) jeg lever godt jeg;-)

Så fint at du er frisk! Du er sterk! :)

Skrevet

Så fint at du er frisk! Du er sterk! :)

takk for det du:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...