Gå til innhold

Hvor ofte har dere pannekaker til middag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare når jeg er gravid! Da er både matlyst og næringssans på bærtur, så da blir det mye rart! Kjøper da de ferdiglagde og spiser dem med smeltet smør og sukker!!!

Anonym poster: a0954059963fb5307fce1eb880c6d496

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si meg, har alle lyst mel og sukker i pannekakene? Og uten annet tilbehør? Siden dere kaller det så usunt...

Vi lager grove pannekaker uten sukker eller fett, enten med litt bacon eller hjemmelaget syltetøy (altså nesten uten sukker). Dette får barna etter at de har spist hjemmelaget tomatsuppe.

I Italia feks er det veldig vanlig å spise hvitt brød til all slags mat, klarer ikke helt å se at det skal være så mye sunnere ;-)

Men det er klart - lager man søte pannekaker som noen her har sammenliknet med vafler (!!) så er det jo dessert, ikke middag :-)

I helgene koser vi oss innimellom med amerikanske pannekaker med lønnesirup, nam :-) men det er altså kosemat, ikke et måltid :-)

Anonym poster: d33df9c487306562be9a5b54dabbffa3

Skrevet

3-4 ganger i året. Jeg blir skikkelig kvalm av pannekaker, så derfor spiser vi det stort sett kun når jeg er vekke.

Anonym poster: bcbe45c4e79a3c17e964a69ce57eb39c

Skrevet

Ca hver tredje måned, bruker havregryn og kun grovt mel i røra, men syns likevel det blir mer dessert enn middag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...