Gå til innhold

Barnet til naboene har skreket siden i morges :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant en nabo utenfor huset sitt for noen år tilbake. Han hadde fått føling og ligget der i et par timer før han døde. Dette er alvorlige greier. Det er absolutt mulig at HI reddet livet til nabokona her, og moren til den stakkars babyen.

Anonym poster: 2e9badb1fa781c3ebed1b036bf768b88

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørketreet
Skrevet

Han ble nok sur på henne pga babyen som ikke fikk det den trengte... Men en føling kan føre til død hvis ikke de får insulin/stabilisert blodsukkeret... Nå vet jeg ikke hvordan det utspilte seg og hvor alvorlig situasjonen ble der hjemme da, men man skal alltid ta et diabetesanfall på alvor! En diabetiker kan ha flere års erfaring med sykdommen sin, og likevel kan noe slikt skje den beste ohmy.png

Jammen bra det ordnet seg!

smile.png du vet visst ikke helt hva du prater om for gir du insulin til en diabetiker med føling så er det stor sjans for at du tar livet av personen.

Anonym poster: 98d3953c1cdc253d26cd7bd55a318510

Det visste jeg egentlig, de spiser gjerne noe for å stabilisere blodsukkeret. Min far har diabetes og vi har opplevd at han har fått føling flere ganger, og jeg vet egentlig at han da har måtte spise noe sukkerholdig/søtt... Ville aldri sette en sprøyte i han for å ''hjelpe''. Jeg bare tenkte meg ikke om når jeg rablet ned her :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...