Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Lenge etter innsetting? Har hatt min i snart 3 år og den har vært helt uten bivirkninger hele tiden. Har ikke engang hatt menstruasjon. For litt over en uke siden så begynte jeg å få smerter i underlivet og veldig slimete sekret. Det slimete sekretet gikk over til å bli misfarget utflod, omtrent slik man har ved skjedekatarr, om man har opplevd det. Hele tiden har jeg hatt blodspor. Så fikk jeg noe som kan minne om en sparsommelig menstruasjon. Nå er "menstruasjonen" over men har fremdeles smerter. Smertene kan minne om menstruasjonssmerter men er mindre krampaktige og slipper på en måte ikke taket. Har igjen fått misfarget, tyntflytende utflod. Noen som kjenner seg igjen her og har svar? Har forøvrig vært hos legen men han ville ikke se på meg da jeg hadde "menstruasjon". Har ny time i morgen for å ta prøver og mest sannsynlig fjerne spiralen. Fikk ingen foreløpige svar da jeg var der heller bortsett fra at "det er nok ikke noe farlig". Anonym poster: 49c09a036980daf87ad58fd8b268ab93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå