Gå til innhold

Hvor mange kaker trenger man til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

14 voksne og 4 barn i dåp. Skal ha spekemat og kaker etterpå. Tenkte i hvertfall å lage en stor pavlova i langpanne med krem og masse bær, ostekake og sjokoladekake. Men trenger vel mer, noe forslag? Dette er ingen bløt-/marsipankake familie så det utgår:)

Anonym poster: 36142f825ba5487509e1df60148a2121

Videoannonse
Annonse
Skrevet

faglig kan jeg si du har nok kake :) en vanlig kake (rund) kan man tenke 14 stykker, og langpanne er det mer, men ofte ønsker man flere muligheter i kaker. Det er ofte gulkrem, kransekake og sjokoladekake i dåp =)

Lykke til :)

Skrevet

Synes det høres passelig ut, men du kan jo ha noen ispinner på lur i frysen til barna:-)

Skrevet

Strengt tatt har du vel eigentleg nok, men ville nok laga ei kake til. Suksesskake plar vere populært, eller så er det jo sommarleg med ei iskake av eit slag eller feks "jordbærmouss på browniebunn" frå http://www.detsoteliv.no (får ikkje til å lenke til oppskrift) Dei to første kan jo lagast i god tid og frysast, er meir usikker på korleis det går med moussen. Kransekake er jo og vanleg i dåp. Denne har me servert til desserten saman med is.

Skrevet

Alle kakene du har listet opp er normalt veldig søte og med kraftig smak. Jeg ville hatt noe mildere også som en enkel formkake en rullekake eller noe gjærbakst.

Anonym poster: 2d21080470ed656905e807ca0b62a78c

Gjest LA8PV
Skrevet

Jeg ville bakt en suksessterte i tillegg, og hatt noe gjærbakst.

Skrevet

Synes du har nok kaker og at de er varierte, men ville hatt noe gjærbaks også. Boller, kringle eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...