Gå til innhold

Går man ned ved å erstatte måltider med shakes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen dom vet?hvor mange shakes om dagen?sksl ned 9kg.

Anonym poster: 122fc59feb81c7a8f82e193c6d4c3815

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man går ned ved å spise mindre enn man forbrenner. Shakes, salat eller potetgull. Målet er å oppnå en differanse. Men klart man blir sulten om man bare skal spise 200 gram potetgull pr dag.

Skrevet

Ja det gjør man, sitter nå og nyter en herlig herbalife shake, eneste av de ulike shakene jeg klarer og få ned !

Anonym poster: 1ea0c1fb679987dcc3afc1df9cad4c60

Skrevet

Ja det går selvfølgelig an! Poenget er å ikke spise mer enn du forbrenner. Så om du heller erstatter alle måltider med shake eller annet går du jo ned. Poenget er at du går ikke ned akkurat nå fordi du inntar for mye pr dag!

Så hva med å begrense heller? Det blir ingen endring i sluttresultatet, du blir tynn likevel!

Spis heller det du elsker i mindre posjoner. Når jeg tar meg et par slankeuker går det mye i brødskive med salami. JAAAA, jeg går ned!! Jeg spiser brødskive til middagen også. Ikke 5 stk(sia middagen bruker å være et større måltid) men 2, slik som jeg spiser resten av dagen.

Det er bare dyrt å kjøpe spesialmat, men må du dette for å psyke deg opp til å slanke deg, så må du selvsagt gjøre det. Poenget er å ikke trykke like mye i deg som før slankingen etterpå, da peker vekta sakte oppover igjen. Finn balansepunktet ;)

Anonym poster: b6c5327fa47a0922cdf1f65a1e23eca3

Skrevet

Takk for svar. Hvilket måltid bør jeg bytte ut med Shake?

Skrevet

Takk for svar. Hvilket måltid bør jeg bytte ut med Shake?

jeg bytter ut tre måltider med shake...frokost, mellommåltid og kveldsmat så spiser jeg lunsj og middag :) går ned masse! 3 timer mellom hvert måltid!:) greit å ta annenhvert måltid med shake og mat...to måltider med sjake gjør at du blir så veldig sulten....så shake,mat,shake,mat,shake :) jeg tar allevo shake til frokost og kvelds og herbalife til mellommåltid :)
Skrevet

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...