Gå til innhold

Hvilken deo er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke gir lukt?

Anonym poster: 456e59c0fa9266e90a7699017316b4af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Sterilan med grønn kork (aloe vera i den tror jeg). Holder lukt borte og lukter bare rent i seg selv.

Skrevet

Biotherm

Gjest MaJo0812
Skrevet

Garnier liker jeg :) litt lukt da, men svak.

Skrevet

Den som ikke innholder ALMINiUM!

Jeg finner kun 1 slik på apoteket og den kjøper jeg. Alle disse andre er utrolig farlige i lengden.

Skrevet

Jeg finner kun 1 slik på apoteket og den kjøper jeg. Alle disse andre er utrolig farlige i lengden.

Mye som er farlig. Men ja, det er jo mange tusen mennesker som har dødd av aluminiumsdeodorant. Hysteri!

Anonym poster: 9ac05786e768903036b75c0a7443435f

Gjest lemon-aid
Skrevet

Vichy 24h er jeg veldig fornøyd ´med.. ´Den sitter som éi kule!

Skrevet

For å gå rundt å lukte hest er jo fint. Mulig du ikke blir svett i din lærergjerning, men det gjør jeg. Og mine elever er nok fornøyde med at jeg velger en deo med aluminium. Så får jeg heller løpe den risikoen. Den som lider mest er vel regnskogen?

Skrevet

Jeg bytter mellom biotherm og vichy. Men de lukter jo litt begge to, da.

Skrevet

For å gå rundt å lukte hest er jo fint. Mulig du ikke blir svett i din lærergjerning, men det gjør jeg. Og mine elever er nok fornøyde med at jeg velger en deo med aluminium. Så får jeg heller løpe den risikoen. Den som lider mest er vel regnskogen?

Du har virkelig ikke peiling på hva du snakker om?

Hvis du går inn på Nrk.no og ser dokumentaren så vil du kanksje få litt mer kunnskap ;)

Jeg lukter ikke hest ;)

Skrevet (endret)

Du har virkelig ikke peiling på hva du snakker om?

Hvis du går inn på Nrk.no og ser dokumentaren så vil du kanksje få litt mer kunnskap ;)

Jeg lukter ikke hest ;)

Men jeg lukter hest uten aluminium, og artikkelen sier kan være farlig.. ikke er.

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Takk for svar:) jeg mener deo som ikke gir svettelukt. Deoen må gjerne inneholde parfymelukt:)

Anonym poster: 456e59c0fa9266e90a7699017316b4af

Skrevet

HR av Helena Rubinstein

Det er den aller beste deoen, har aldri vært borti lignende resultat. Fantastisk og har god duft i tillegg.

Skrevet

Grønn Dove

Anonym poster: 830ab076f56e4ee22c07fe6d3a778a7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...