Gå til innhold

ford s-max

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har hatt eller har s-max? Er dere fornøyde med den? Er det en bra bil? Vurderte å kjøpe en sånn :) Trenger en bil med 7 seter, men skal for det meste bare bruke 5 seter.

Anonym poster: baf74f00df66d45871e5c2f57db89868

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er en knall bil! Har ikke selv, men har kjørt en mye. Masse plass, god å kjøre, smarte løsninger....hadde kjøpt om jeg hadde hatt råd

Skrevet

Vi har en Ford S-max.

Den er god å kjøre, oversiktlig og fin. Ungene har god plass i den og trives godt med bilen. Deilig bil å reise på ferie med, ligger fint på motorveien og alle sitter godt i den, også i de bakerste setene. Vi har skiboks på taket og har da god nok plass til alt og alle (har fire barn, men ingen vogn lenger).

Jeg er vant til firehjulstrekk og mer vintervennlige biler og er ikke så glad i å kjøre den om vinteren, men det er vel ikke noe problem egentlig. Vi bare bor på en plass med mye bakker, lite snø men masse is og vanskelige kjøreforhold om vinteren, da foretrekker jeg en høyere bil med firehjulstrekk.

Anonym poster: ccdfc9146704b8f97ffaa24770a5e1e0

Skrevet

Knallgod familiebil!

Vi har 7 seter med skiboks og stapper hele familien på 6 inni der med vogn på ferietur. Alle sitter komfortabelt og vi synes den er en drøm å kjøre. Anbefales!!

Skrevet

Lekker bil å kjøyre , elsker bilen min :)

Anonym poster: 6ca42d945d8b170328b4ae361b4e19a4

Gjest MaJo0812
Skrevet

Aldri vært borti bedre bil :) nydelig og kjøre, masse plass både til bena og bagasjen, du sitter høyt og kjører, ungene har super utsikt ut fra vinduene bak. Løp og kjøp sier jeg bare :)

Skrevet

Så bra :) nå gleder jeg meg til jeg har fått kjøpt en slik :D må bare finne en først ;)

Anonym poster: baf74f00df66d45871e5c2f57db89868

Skrevet

Har bare hatt den 3 mnd, men er kjempefornøyd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...