Gå til innhold

Blir mannen din lett fornærmet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir han dritsur av kommentarer som dette sagt med rolig stemme;

Nå har du sittet med Ipaden i hele dag. Være litt med oss?

Vær så snill å gi beskjed når du ikke rekker hjem til middag.

Ikke gi ungene nugatti til frukost midt i uken.

Svigerfar tisser ned hele toalettet.

Hvorfor sier du ikke det før nå? (Viktig nyhet, en uke for sent avlevert)

Osv..

Min mann blir dritsur av sånne kommentarer. Føler han er mer hårsår enn en 14 år gammel tenåringsjente. Og må forholde meg til hans surmuling og humørsvingninger støtt. Han løfter ikke en finger på å forbedre seg på områder som går igjen og han vet blir irritasjon. Som at vi sitter med varm middag og han gidder ikke en gang sende melding om at han ikke kommer.

Anonym poster: cd0b29bad82e662e9cce11df23998c47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonym poster: 59176f9ceba10ca10287d2cc5b70e24e

Skrevet

Nei, heldigvis ikke! Og det var en viktig grunn(blant flere!) til at jeg kunne være sammen med ham. Hadde tidligere hatt kjærester som var selvhøytidelig og ble lett fornærmet, og det var helt grusomt. Orker ikke sånne folk.

Anonym poster: 9a0f599786c9c02001b866d94bfd6f8d

Skrevet

Min samboer tåler ikke jeg sier noe om hans familie, men han kan sitte å rakke ned på min familie når de gjør det samme.

Anonym poster: 8abfac13892073ed5056a41eb949de2b

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Han blir veldig, veldig sjelden fornærmet, men når han blir det sitter jeg ofte igjen som et spørsmålsteg, for da kan det ofte være en bagatell han reagerer på :o

Men han tåler da å få normale beskjeder uten å furte heldigvis, det finnes vel knapt noe mer usexy enn en furten mann?

Skrevet

Veldig enig i at furten mann er svært usexy ;)

Skrevet

Det snodigste er at menn i litt utpregede stiler, for eks designerderesser, mc-fyrer og rockemiljø typer er de aller verste!! Hehe..

Skrevet

Han blir sjelden sur, og det skal mer til for å gjøre han fornærmet. Tror det har med selvtillit å gjøre.

Skrevet

Nei, men hva kan han gjøre med at svigerfar pisser ned dassen?

Skrevet

Hjelpe han med å styre?

Skrevet

Han kan jo si det at "Fattern, nå er det på tide at du setter deg ned når du later vannet, det blir litt skvetting her og der i din alder, og dessuten er det bedre for prostata å sitte"

Anonym poster: c00745a65bba57db8ee1f64379bf78bb

Skrevet

Svigerfar legger ikke igjen tre skvetter. Han legger igjen ca 100 tissedråper fordelt i 1,5 meter radius. Så våre barn blir innsmurt med hans urin om de går etter på toalettet. Vasker do (nedvask) hver gang han Kommer ut sv do. Og han tisser minst en gang i timen :-/

Og jeg har ikke bakterieangst.

Hi

Skrevet

Svigerfar legger ikke igjen tre skvetter. Han legger igjen ca 100 tissedråper fordelt i 1,5 meter radius. Så våre barn blir innsmurt med hans urin om de går etter på toalettet. Vasker do (nedvask) hver gang han Kommer ut sv do. Og han tisser minst en gang i timen :-/

Og jeg har ikke bakterieangst.

Hi

Hørtes veldig hyggelig ut. Har dere flere toaletter? I så fall hadde jeg ikke gjort noe med det.

Skrevet

Hvis ikke mannen din vil si noe til faren sin kan han vaske opp etter ham selv. (kjøp inn bleier til voksne og si hvis han ikke klarer sitte får han bruke de for du er lei skvettingen hans)

Anonym poster: 8abfac13892073ed5056a41eb949de2b

Skrevet

Ja, han blir lett fornærmet, men ikke av samme tingene som mannen din.

Min mann blir fornærmet hvis han opplever kritikk fra meg. Det kan være små bagateller som jeg sier i fra om som han må forbedre seg på.

Anonym poster: 3555c20eb48d38fd46e35fe40e5375a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...