Gå til innhold

Uke 25+4, blodig slim. Hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg venter barn nr 4.

I går var jeg sengeliggende pga smerter i bekkenet (symfysen). I natt har jeg sovet elendig pga magesmerter og dogåing x antall ganger. Smertene har ikke vært sterke, men mer sånn murring/ubehagelig. Jeg var egentlig ikke bekymret siden de var konstante og ikke kom i tak, men i sted etter jeg hadde tisset kom det en del lyserosa slim da jeg skulle tørke meg. Slimer en del enda, men nå er det mer blankt og ikke rosa. Har ikke mer murringer, men symfysen er vond og jeg har litt nedpress og stikkinger.

Jeg skulle vært på jobb nå. Jobber 100% i barnehage, men ringte og sa jeg ikke kom i dag. Har litt dårlig samvittighet for det, siden jeg ikke har smerter nå (bortsett fra bekkenet).

Så til spørsmålet. Skal jeg se det an eller bør jeg ringe fastlege? Eller tar man direkte kontakt med føden? Det har jo gitt seg nå så er så usikker.

Anonym poster: 3003e5b72f72d7c64ca9d7157550bf5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden. Det ville jeg ha gjort. Ikke noe å vente med eller se an.

Anonym poster: 7ed9a28ecf46597883b2f6c782833d04

Skrevet

Jeg ville tatt en telefon til føden. Har selv vært inne pga premature rier, og de spør hele tiden om jeg har hatt blødninger. Lykke til!

Skrevet

Takk for svar :)

Har begynt å gjøre litt vond (verk) oppi skjeden og litt sånn krampeaktige smerter helt oppi endetarmen. Smertene kommer takvis, Har ringt legekontoret. De skulle ringe opp i løpet av dagen. Har en del slim fremdeles, men det er helt blankt. Ikke noe frisk blødning eller noe.

Håper det ikke er starten på noe, eller at jeg blir innlagt.

Noen som har opplevd det samme, der det viste seg at det var helt ufarlig og normalt?

Skrevet

dytt

Skrevet

Uff da, kan dessverre ikke hjelpe deg, men håper at alt går greit. Det er jo vanlig å ha rare utflod, men det er selvfølgelig alltid bra å snakke med legen, spesielt når du har vondt i tillegg.

Jeg er i uke 22 og hver gang jeg går på do er jeg redd det kommer noe som ikke skal være der..hehe...trodde dette skulle gi seg etter uken 12, men nei..

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...