Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Har verdens godeste samboer, vi har vært ilag nå i snart fire år og er forlovet. Problemet er at vi er så kjedelige sammen, når det gjelder forholdet vårt. Dårlig sexlyst fra hans side (har alltid vært sånn).. Vi har sex kanskje 2-3 ganger i måneden. Jeg har større sexdriv enn ham og føler jeg må mase på sex...Han sier ikke det er noe gale med meg, han er bare sånn.. Også sitter han konstant ved pc'en, jobber så å si hele tiden det er nesten som han er gift med dataen sin... Vi jobber også sammen så det hjelper nok ikke på saken heller. Føler meg tiltrukket av ham ja, men mentalt så føler jeg ikke at vi er så like eller har så mye tilfelles. Vi snakker sjeldent sammen, sånn har det egentlig alltid vært. Vi krangler en del og er ofte uenige. Jeg er så glad i ham men jeg vil også være forelsket i ham! Vi skal gifte oss, har ikke satt dato, prater ikke om bryllupet.. Ingenting!!! Glederm eg ikke til å gifte meg engang!! Når jeg er borte lenge fra ham, savner jeg ikke han. Er dette normalt? Hva med litt spenning og pirring i magen, er ikke det nødvendig i et forhold for at det skal holde? Anonym poster: 59205e935e18e47efb0636061fc21d39
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 dytter litt jeg:) Anonym poster: 59205e935e18e47efb0636061fc21d39
Elsker livet Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Det første som slo meg var at jeg syns det er fryktelig slitsomt å være forelsket, så jeg er glad forelskelsen er over. Jeg tenker at i løpet av et liv vil følelsene gå i bølgedaler. Man må jobbe for å holde følelsene oppe, og det er noe begge må jobbe med. Hele tiden. Slik du føler nå gjør de aller fleste før eller senere, men jeg syns absolutt ikke det noen grunn til å avslutte forholdet når dere har vært sammen så lenge og er forlovet. Dette med kommunikasjon bør dere også bruke tid på. Det syns jeg er det aller viktigste for å holde på gnisten. Litt pirring i magen hele tiden er ikke nødvendig for at et forhold skal vare. Men å kjenne på pirringa innimellom er fint. Men det er normalt at den er fraværende i perioder i livet.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 Har verdens godeste samboer, vi har vært ilag nå i snart fire år og er forlovet. Problemet er at vi er så kjedelige sammen, når det gjelder forholdet vårt. Dårlig sexlyst fra hans side (har alltid vært sånn).. Vi har sex kanskje 2-3 ganger i måneden. Jeg har større sexdriv enn ham og føler jeg må mase på sex...Han sier ikke det er noe gale med meg, han er bare sånn.. Også sitter han konstant ved pc'en, jobber så å si hele tiden det er nesten som han er gift med dataen sin... Vi jobber også sammen så det hjelper nok ikke på saken heller. Føler meg tiltrukket av ham ja, men mentalt så føler jeg ikke at vi er så like eller har så mye tilfelles. Vi snakker sjeldent sammen, sånn har det egentlig alltid vært. Vi krangler en del og er ofte uenige. Jeg er så glad i ham men jeg vil også være forelsket i ham! Vi skal gifte oss, har ikke satt dato, prater ikke om bryllupet.. Ingenting!!! Glederm eg ikke til å gifte meg engang!! Når jeg er borte lenge fra ham, savner jeg ikke han. Er dette normalt? Hva med litt spenning og pirring i magen, er ikke det nødvendig i et forhold for at det skal holde? Anonym poster: 59205e935e18e47efb0636061fc21d39 Du har verdens beste samboer som du krangler mye med, er ofte uenig med, ikke savner når han er borte, ikke føler spenning for, ikke snakker med, og tilbringer lite tid med. Hvorfor var han verdens godeste samboer sa du? Anonym poster: 9b27d518e89a706060c1db4b28ccdfb0
Frøken Ubesluttsom Skrevet 27. mai 2013 #5 Skrevet 27. mai 2013 Det første som slo meg var at jeg syns det er fryktelig slitsomt å være forelsket, så jeg er glad forelskelsen er over. Jeg tenker at i løpet av et liv vil følelsene gå i bølgedaler. Man må jobbe for å holde følelsene oppe, og det er noe begge må jobbe med. Hele tiden. Slik du føler nå gjør de aller fleste før eller senere, men jeg syns absolutt ikke det noen grunn til å avslutte forholdet når dere har vært sammen så lenge og er forlovet. Dette med kommunikasjon bør dere også bruke tid på. Det syns jeg er det aller viktigste for å holde på gnisten. Litt pirring i magen hele tiden er ikke nødvendig for at et forhold skal vare. Men å kjenne på pirringa innimellom er fint. Men det er normalt at den er fraværende i perioder i livet. Helt enig her. Som om jeg sku sagt det sjøl. Jeg har vært samboer i 6 år, og her også går følelsene litt opp og ned, men rett som det er blir jeg litt småforelsket i han på nytt... Og kjenner suget i magen. Vi jobber ikke sammen da, og ofte kan vi sitte ved hver vår pc, eller en ved tven og en ved pcen. Men alikevel kommuniserer vi godt med hverandre. Vi prater godt sammen og finner rett som det er på ting sammen. Vi har heller ikke så ofte sex, kanskje et par ganger i måneden, men jeg får nok nærhet likevel. Vi er flinke til å ta på hverandre, og klemme og kysse. Det føles godt. Jeg trur du må snakke med samboern din om dette, kanskje han har det litt på samme måte, men ikke klarer å si det. Uansett, kommunikasjon er hovedstikkordet. Sjelden et forhold holder i lengden uten god kommunikasjon. Håper det blir bedre for deg, dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå