Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Vi har nå i 2 år prøvd å få barn (sikkert ikke rett forum å være på) men det går ikke. Når sant skal sies er jeg litt stor, ok er stor, men ikke som flere jeg kjenner eller familien min. Jeg har stresset en del i det siste og føler jeg er på randen til å knekke sammen. Jeg har så lyst på barn, men kroppen nekter. Jeg har vært i rettsak mot min stefar en gang og skal i en ny runde om et par uker bare og jeg lurer på om det kan være grunnen. Jeg tørr ikke gå til legen med problemet fordi jeg liker ikke snakke om seksualitet eller problemer med andre mennesker. annet enn når de ikke kjenner meg slik som dette. Er det noen som har erfaring med dette? Eller lignende? Setter stor pris på svar. Anonym poster: 540083c2cdbb5cea15040d322ac5fa9f
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 Det er faktisk ikke alle som kan få barn sammen. Ei venninne av meg og eksen var sammen i syv år. De brukte aldri prevensjon, og hun ble ikke gravid. Så traff hun en ny og ble gravid på pillene Så om du skal ha hjelp må du oppsøke lege, uansett hvor vanskelig det er. Du er ikke den første som er der for det problemet Anonym poster: 3aa8a80205c30a851a68b452e76778e4
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 nei, er nok ikke det. Får først karre meg gjennom rettsaken, så lege. Takk for svar. HI. Anonym poster: 540083c2cdbb5cea15040d322ac5fa9f
Frøken Ubesluttsom Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 Du er ikke den første som sliter med å bli gravid. Jeg og min samboer gjør også det. Vi har vårt sammen i 6 og et halvt år og jeg har ikke gått på p piller på over 5 år. Men nå er det noen helsemessige årsaker også da, og vi har utredet oss begge to. Har ikke fått beskjed om at det er 100% umulig, så da gir jeg ikke opp håpet. Men skjønner åssen du har det.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 det er litt forvirrende for meg, fordi samtidig som jeg er glad andre og har det slik og ikke bare oss, er det trist at dere ikke får det til dere heller. Lykke til videre, begge to. HI. Anonym poster: 540083c2cdbb5cea15040d322ac5fa9f
Niccolina Skrevet 26. mai 2013 #6 Skrevet 26. mai 2013 Hei HI. Vet hvordan du har det da mannen og jeg har slitt i mange år. Men noen råd: *Har du regelmessig mens? Det er der viktigste.. *Har du prøvd el-tester ev. fertilitetsmonitor? *Kutt ned på all tobakk og alkohol hos dere begge to. *Gå til legen.. Prøv deg litt på Bli Gravid-sidene her inne. Det er mange koselige der som også prøver. Tipser også om Snartgravid.no Veldig hyggelig plass for de som ønsker barn. Masse lykke til. Både med å få baby og med rettssak. Sender deg en stor klem også jeg ♥♥
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #7 Skrevet 26. mai 2013 Heisann! Jeg skal ta til meg noen av rådene dine. Jeg hverken røyker (aldri gjort) og jeg har kuttet ut all alkohol i disse 2 årene. Jeg er på snartgravid.no , men skal sjekke ut bli gravid sidene. Setter stor pris på svar og takk. Lykke til selv. Klem HI. Anonym poster: 540083c2cdbb5cea15040d322ac5fa9f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #8 Skrevet 27. mai 2013 Ville bare ønske deg lykke til jeg er endelig gravid nå etter 3 års prøving! Etter 1,5 år ble vi utredet og vi fant ut at det var jeg som var "problemet". Vi tok en pause fra prøvingen og nå er jeg endelig gravid Anonym poster: 14919410d578398408eee9bc5d8c13b0
klishe89 Skrevet 27. mai 2013 #9 Skrevet 27. mai 2013 Huff, det er aldri greit når man prøver og ikke får det til. Stress skal ikke ha noen innvirkning på prøvingen, selv om det er en mange som tror det. Overvekt kan ha en del å si, men selv har jeg vært normalvektig hele veien og heller ikke fått det til så er ikke alltid det som gjør utslaget. Jeg ville gått over listen som en skrev her for den kan fortelle mye. Jeg skjønner at det er tungt å skulle ta kontakt med lege, men det må man dessverre gjøre etterhvert hvis man vil ha barn og ikke får det til selv. Gjør deg ferdig med rettsaken osv før du oppsøker lege så du slipper å bli overveldet av alt som skjer. Selv har vi prøvd i litt over 2 år. Vi er akkurat ferdig med all utredning. Det er veldig deilig å være ferdig og ha et svar, selv om det er kan være tungt i prosessen med å finne ut av ting. Masse lykke til videre og håper det ordner seg både med prøving og rettsak :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå