Gå til innhold

SiO-studentbarnehagene (Eilert Sundt)


Anbefalte innlegg

Skrevet

... Noen erfaringer med denne?

På forhånd tusen takk!

 

Anonym poster: 94d1811dc0f0119fb232352282d0a254

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har erfaring med Vestre Sogn og Almelia (begge på Sogn) og har vært MEGET fornøyd! Sogn Barnehage er også veldig bra - har hørt bedre om barnehagene på Sogn enn på Blindern (og Kringsjå), men alle studentbarnehagene er veldig veldig bra!

 

Om du har et lite barn ville jeg valgt Vestre Sogn, der er det bare ett-åringer, fantastisk personale og veldig stille og rolig og anpasset for de aller minste. Automatisk overflytting til Almelia eller Sogn etterpå. Anbefales!

 

Anonym poster: 2c7576c54fee9488f5dce072ac8eddaf

Skrevet

Veldig fornøyd med Bamsebo, den ved siden av! Har bare hørt positive ting og Eilert og altså! Siobarnehagene er supre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...