Gå til innhold

Dere som bruker Toms-skoa.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere bruker de uten sokker, blir det tilslutt tåfislukt som ikke går bort?

 

 

 

 

 

 

Anonym poster: f1fa95e690f5227befed10303e479b20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det blir det i alle sko. Skikkelig ekkelt å ikke bruke sokker i skoa :P

 

Anonym poster: 2b55db9de5922987c9297d0046b03de0

Skrevet

Da jeg var i USA og kjøpte lignede sko så tilbudte de meg et anti odeur middel som man kunne ha på inni skoen. Jeg kjøpte ikke. Skulle ønske jeg gjorde det for å se om det funket.

 

Men, visse sko bruker jeg bare ikke sokkker til altså. Om sommeren. Sånn er det bare. Men det går jo ikke an å bruke dem etter de er begynt å lukte.

 

Anonym poster: 87e37faa51ce2003fe76a322b8e153f5

Skrevet

Er jo bare å bruke sånne små strømper som dekker tærne og hælen, men ikke synes utenfor skoen:-)

 

Anonym poster: 87772c96ca16438c0311b6baf01d327d

Skrevet

Jeg går barbeint i dem. Ingen tåfislukt i mine, har flere par. Er skinnsåle inni som gjør at den puster bedre enn andre sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...