Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Hvis dere bruker de uten sokker, blir det tilslutt tåfislukt som ikke går bort? Anonym poster: f1fa95e690f5227befed10303e479b20
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 Ja det blir det i alle sko. Skikkelig ekkelt å ikke bruke sokker i skoa Anonym poster: 2b55db9de5922987c9297d0046b03de0
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Da jeg var i USA og kjøpte lignede sko så tilbudte de meg et anti odeur middel som man kunne ha på inni skoen. Jeg kjøpte ikke. Skulle ønske jeg gjorde det for å se om det funket. Men, visse sko bruker jeg bare ikke sokkker til altså. Om sommeren. Sånn er det bare. Men det går jo ikke an å bruke dem etter de er begynt å lukte. Anonym poster: 87e37faa51ce2003fe76a322b8e153f5
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 Er jo bare å bruke sånne små strømper som dekker tærne og hælen, men ikke synes utenfor skoen:-) Anonym poster: 87772c96ca16438c0311b6baf01d327d
DaTuMa Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 Jeg går barbeint i dem. Ingen tåfislukt i mine, har flere par. Er skinnsåle inni som gjør at den puster bedre enn andre sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå