Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Hull i en tann som er ren, for tennene de pusser vi jo en etter en og godteri spiser vi bare til fest og en gang i uken er best, best, best det er flaut, det er flaut, det er flaut, flaut flaut, å bare kunne tygge graut. Synger jeg hver morgen og kveld, mens jeg stapper i meg godteri rett etter. Anonym poster: 4edf098e86b25860a4139387b63559da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå