Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Ofte når vi skal noe så blir det ett eller annet tull. Nå er det ferien vår det har blitt tull med. Først måtte jeg ta tidlig ferie noe som passet utrolig av flere grunner. Så får vi beskjed fra "hjemkennelen" (kennelen vi fikk hunden fra) om at dem mest sannsynlig ikke kunne ha hunden vår likevel, veldig gyldig grunn. Så var det meningen at eldste tenåringen, som ikke skulle være med oss på ferie, skulle ta hunden. For at det skulle passe med hans planer for ferien fant vi ut at vi skulle ta fly dit vi skulle og så leie oss bil, men da måtte vi korte ned på ferien med en uke. Så forteller tenåringen at han ikke vet sikkert når han skal dra. Han skal avgårde på tur med 7-8 kompiser og han kan ikke akkurat bestemme når dem skal dra. Nå sitter vi her med en mulighet. Fly og leiebil og hjem igjen etter 5 dager. Jeg har gitt opp. Så i år blir det hjemmeferie. Anonym poster: e0aa3ef43c540a4b11e33b2c7b474414
klishe89 Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 Kan dere ikke få noen andre til å passe hunden så dere kan dra på ferie?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 FIns jo mange steder som passer hunder. Vi låner bort dyra våre når vi skal på ferie.. Anonym poster: 0ae1d4df263ce2d03b24ce24fbf3c144
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 Finnes ingen vi kjenner som kan. Hunden er litt spesiell. Veldig avhengig av oss i familien, har vanskelig for å finne roen med andre. Tar ikke sjansen til å ha han på en annen Kennel enn hjemkennelen. Planen var opprinnelig å kjøre 130 mil. Dit vi skal er det allerede hund og dem går ikke sammen. Moren min blånekter også at vi skal ta med hunden vår dit og sørge for å ha dem adskilt. Er ingen andre steder vi kan bo heller. Svigermor kan ikke han hunden vår siden hun allerede har hunden til min svoger. Han skaffet seg hund men gidder ikke å ta seg av den så når har hun den på heltid. Nei. Da blir vi heller hjemme. Anonym poster: e0aa3ef43c540a4b11e33b2c7b474414
klishe89 Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 Men da finnes helt garantert noen andre? Evt. bruk facebook eller finn.no til å finne noen som har erfaring med hund som kan passe hunden mot litt betaling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå