Gå til innhold

Er Jakob et koselig navn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonym poster: 10d7acf48dc38fef012f478038bad54b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Min serdeles dritkjekke, homofile fetter heter det. :)

 

Anonym poster: 686f9b87f0e449deea78ed54b1860049

Skrevet

Ja, Jakob er kjempe fint :)

Skrevet

Utrolig fint....Men det er så vanlig :(

 

Anonym poster: ac00412688d4266c6d41d74a5731390c

Skrevet

Kristent, men ellers ok.

Skrevet

Helt greit, har en lillebror som heter det. :)

 

Anonym poster: 526e4602c2edb31d6d92a64bfa3ee6be

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Ja. Jakob er fint :-)

Skrevet

Mhm! :D

 

Anonym poster: dc1c15508a55a4cabf47af9a6dddedd0

Skrevet

Jepp, fint, synes jeg!

Skrevet

Nydelig!!

 

Anonym poster: 142935345e578a305387f694439a71c9

Skrevet

Min fantastiske nydelige flotte sønn heter det :) men nei skriver Jacob da

 

Anonym poster: c45466a7d61c51b93d8c1d6854f7f432

Skrevet

Jeg er ikke super fan av navnet, men det er ikke helt forferdelig heller :-) helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...