Gå til innhold

Er jeg frekk som inviterer meg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør gjerne venninner om de har lyst på besøk...

Grunnen er at jeg vet de ikke kan komme til meg pga. barn som skal legge seg eller sover. Jeg har barnepass etter leggetid. På dagtid er det også enklere for meg å dra til de, men det hender at de kommer til meg også.

Så er jeg frekk da som spør om de har lyst på besøk? De sier jo om det ikke passer, og de sier til og med om de er sliten og ikke orker besøk, så jeg føler de er ærlige.

Anonym poster: c2bf66c081b290af6a4dd85fe8273724

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. syns ikke det.

VI gjør også det til andre. så der ikke skaden med det.

Anonym poster: d4469d6414441c1714cb11ace9184c5b

Skrevet

Så lenge du spør om det passer og vet at de svarer nei hvis det ikke passer, så syns jeg ikke du er frekk. Antagelig hadde jeg nok også sagt at de kunne komme til meg hvis de vil, men at du gjerne kommer til dem ettersom du vet det er vanskelig å komme fra. Hvis de er alene, så antar jeg at de syns det er koselig med besøk av og til de også.

Anonym poster: f4b7e007ec1e6c0282c234a7e13ceca0

Gjest @---;-
Skrevet

Absolutt ikke. Jeg setter stor pris på venninnene mine som kommer innom og gir meg en avveksling fra bleiesnakk.

For all del, jeg setter større pris på de besøkene som er meldt på forhånd. Men, blir veldig glad for de uanmeldte og. Da må de bare ta til takke med det de får (en litt mindre stellet meg og et meir rotete hjem) ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Det er superhyggelig, bare fortsett med det :)

Skrevet

Nei, det er jo sånn man avtaler besøk! Jeg foretrekker å dra på besøk til andre, rett og slett fordi jeg blir så lei av å sitte hjemme i lengden. Man sier jo som regel "Vi må møtes en dag!" også blir det med det til en av partene enten inviterer eller inviterere seg selv. Det er jo sånn ting er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...