Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Jeg var ute med jobben på fredagspils og vi møtte en gjeng hyggelige gutter/menn som vi ble værende sammen med hele kvelden. Et par av dem var veldig på meg, men jeg ble veldig interessert i en av dem. Vi hadde endel fellesnevnere og derfor mye å snakke om. Han var også veldig kjekk, så jeg ble litt betatt og kvelden endte med litt klemming og utveksling av telefonnummere. Han sendte meg melding og lurte på om vi kan møtes igjen og skrev at han synes jeg er en søt og hyggelig dame, så vi har avtale om å ta en kaffe i lunsjen til uka. Idag fikk jeg mitt livs sjokk da jeg var inne og tittet på albumet til en gammel skolevenninne av meg for gjett hvem som var på mange av blidene. Han! Og utifra hennes sivilstatus er de gift. De har også barn sammen. Hans fb profil er lukket, så kan ikke se noe annet enn et dårlig bilde og navn der. De er jo sannsynligvis sammen, jeg kan jo ikke anta at de er på vei til å gå fra hverandre. Skal jeg sende han en melding og be han hilse til xxx og si at vi har visst enda mer til felles enn jeg først trodde eller bør jeg si ifra til henne? Jeg har jo ikke noe personlig kontakt med henne mer og vet ikke om noen andre jeg kjenner som har det heller. Faens drittmannfolk!!!! Anonym poster: 8016993931ade17cfe0ebd6cbdd92343
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 Ville sendt ham en melding og sagt at du har oppdaget det og derfor ikke er interessert... Anonym poster: 128a01a4b3cfc1b36c4b6f8e40b1fb58
Nichotine Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Ojsann! For et sammentreff. Det hadde han vel ikke ventet! Synes du foreslo det godt selv - be han hilse til xxx...
Gjest @---;- Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 Ojsann! For et sammentreff. Det hadde han vel ikke ventet! Synes du foreslo det godt selv - be han hilse til xxx... Enig med lykketroll her. Gjør som du har foreslått selv Jeg er lei for at noen mannfolk desverre er slik. Håper du finner noen som er deg fortjent
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 Ojsann! For et sammentreff. Det hadde han vel ikke ventet! Synes du foreslo det godt selv - be han hilse til xxx... Enig med lykketroll her. Gjør som du har foreslått selv Jeg er lei for at noen mannfolk desverre er slik. Håper du finner noen som er deg fortjent Nå har jeg sendt melding, men han har ikke svart enda. Føler meg litt skadefro, må jeg innrømme. Anonym poster: 8016993931ade17cfe0ebd6cbdd92343
Trultemor85 Skrevet 26. mai 2013 #6 Skrevet 26. mai 2013 Før du går, gi beskjed til konen hans. Jeg ville satt pris på det selv
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #7 Skrevet 26. mai 2013 Nå har jeg snakket med han. Han ringte meg og lurte på hvorfor han skulle hilse xxx. Så jeg fortalte hvordan det henger sammen og da sa han at han flyttet fra henne for et par uker siden og at de skal gå fra hverandre. Så spurte han om jeg hadde noe imot å møte han igjen fordi han har vært gift med henne. Jeg svarte at dette ble litt mye å fordøye og ønsket han lykke til videre. Tenkte jeg skal følge med om de faktisk har gått fra hverandre før jeg evt sladrer til henne. Men jeg tror ikke jeg har lyst til å date han uavhengig av hva som er sannheten. Det blir litt rart å involvere seg med en som har vært sammen med en tidligere skolevenninne. Ihvertfall føles det sånn nå. Anonym poster: 8016993931ade17cfe0ebd6cbdd92343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå