Gå til innhold

Hadde dere hvert ærlig her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde for noen uker siden en eksamen jeg var totalt uforberet på og det gikk deretter. Nå har jeg fått A på den, men jeg vet dette er feil da jeg svarte på bare litt over halvparten av spørsmålene og igjen svarte feil på noen av de.

Ville dere sagt i fra? Skal ærlig innrømme at det frister å la karakteren bare stå siden den er pen på vitnemålet. Tror dere forresten de kan ha blandet karakterene til meg og en annen, slik den personen har fått en dårlig karakter?

Anonym poster: ec4a69b5bb344c63352d3c5642165546

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe.

*husk anonymknappen!

Anonym poster: 4c75726991f888398e853221ef18bc82

Skrevet

Jeg hadde ikke meldt fra om at jeg "mest sannsynlig har fått noen annens karakter," nei.

Anonym poster: 2e042f3206dafae2f1022f89697fcb90

Skrevet

Ikke din feil at de evnt har gjort feil :)

Hadde beholdt den ;)

Skrevet

På universitetet der jeg tok min bachelor, sa de at det hvert semester var noen som fikk karakterene blandet. Det ble oppdaget når en av partene klaget, og de undersøkte hvor feilen var. Når de fant karakterene som var feil, ble den endret hos alle, ikke bare hos den som klaget

Anonym poster: a841a4cef32c6a73e472b1eb5fc37312

Skrevet

På universitetet der jeg tok min bachelor, sa de at det hvert semester var noen som fikk karakterene blandet. Det ble oppdaget når en av partene klaget, og de undersøkte hvor feilen var. Når de fant karakterene som var feil, ble den endret hos alle, ikke bare hos den som klaget

Anonym poster: a841a4cef32c6a73e472b1eb5fc37312

Dette opplevde jeg for noen år siden. Jeg visste at jeg hadde klart meg ganske bra, men fikk likevel en E. Jeg klaget og da kom det frem at jeg hadde fått samme karakter som en medstudent med nesten samme studentnummer som jeg. jeg fikk en ny vurdering og da fikk jeg en B. Hva som skjedde vet jeg ikke.

Anonym poster: 6715d503bc41a2e58eccf85e22e8f71d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...