Gå til innhold

Datteren til mom4life er veldig dårlig :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innlagt med store smerter og skyhøyt blodtrykk. Legene frykter visst nyresvikt :(

Anonym poster: b746e8af3b2dd7351ede292ddc423561

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Off.. Stakkars :( Håper det går brå :(

• 1 måned senere...
Skrevet

Julie ble operert for tarmslyng, det var noen utrolig skremmende, hektiske, grusomme og helt jævlige timer... Legene trodde at det først var nyresvik, siden hun har en sykdom som har angrepet nyrene er det lett å gå rett dit, eg husker eg var så livredd for at hun skulle dø ifra meg nå, for det er eg så overhode ikke klar for!! Det var så smertefylt å se datteren min med så store smerter, og ikke vite hva som var galt. Heldigvis gikk det fint denne gangen, hun er nå frisk og rask.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Uff, så fælt! Og veldig bra at alt.gikk bra!

Skrevet

Julie ble operert for tarmslyng, det var noen utrolig skremmende, hektiske, grusomme og helt jævlige timer... Legene trodde at det først var nyresvik, siden hun har en sykdom som har angrepet nyrene er det lett å gå rett dit, eg husker eg var så livredd for at hun skulle dø ifra meg nå, for det er eg så overhode ikke klar for!! Det var så smertefylt å se datteren min med så store smerter, og ikke vite hva som var galt. Heldigvis gikk det fint denne gangen, hun er nå frisk og rask.

Hvorfor gidder du å lage masse tråder om deg selv her inne? Ser du skriver på bloggen at du liker oppmerksomhet, men det får være grenser da..

Anonymous poster hash: 432c8...cca

Skrevet

Eg har ikke laget noen av trådene selv, sånn at det er sagt. Om du leser godt etter på bloggen så kan du se at eg ikke blogger lenger. Eg har gjort slik at bloggen ikke skal vises på google, men da eg googlet bloggnavnet mitt kom det opp mange tråder om meg, og har da rett til å kommentere her inne?

Skrevet

Hun mener vel kanskje at det er litt rart du drar frem gamle innlegg nå. ..

Anonymous poster hash: 7693d...809

Gjest Morn du
Skrevet

Gjør vel ingenting å svare på disse gamle trådene vel?

Så bra at det går bra med jenta di nå :)

Skrevet

Har du begynt å blogge her inne?? Jeg har aldri lest bloggen din, men nå hagler det med innlegg her. Det er faktisk ikke så lett å ungå alle disse.Synes faktisk at det burde vært forbudt å holde på sånn!!

Spam!

Anonymous poster hash: b0431...229

Skrevet

Eg har ikke laget noen av trådene selv, sånn at det er sagt. Om du leser godt etter på bloggen så kan du se at eg ikke blogger lenger. Eg har gjort slik at bloggen ikke skal vises på google, men da eg googlet bloggnavnet mitt kom det opp mange tråder om meg, og har da rett til å kommentere her inne?

Det handler ikke om rettigheter. Bare om pinligheten ved å være en ungeutleverende oppmerksomhetshore.

Anonymous poster hash: 49cc1...f6a

Skrevet

Merkelig at det plutselig er så mange mom4life innlegg her? Ikke mange ukene siden vi aldri så noen, og først når bloggen ikke er i bruk lenger så har folk interesse for henne? Saklig.. Du starter egne tråder, det er lett å skjønne.

Anonymous poster hash: 73e2b...f91
Skrevet

Trådene ble jo startet for lenge siden, det kan vel du også se? Og at dem ble startet da eg fortsatt blogget.. Om du ikke har/hadde noe som helst interesse for meg eller bloggen eg hadde så hvorfor overser du ikke trådene som omhandler meg?

Skrevet

Det handler ikke om rettigheter. Bare om pinligheten ved å være en ungeutleverende oppmerksomhetshore.

Anonymous poster hash: 49cc1...f6a

Stakkars stakkars kyniske menneske! Det er virkelig synd i mennesker som deg. Du må virkelig ha det vondt med deg selv, måten du fremstiller deg uansett om det er anonymt er veldig veldig tragisk. Dumme dumme patetiske unnskyldning av et menneske.

Skrevet

Så godt å vite at det går bra med henne! Ønsker dere en fortsatt flott sommer. Kose dere masse  :)  ;)

Anonymous poster hash: b746e...561

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...