Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Dette er det skumleste/rareste jeg drømt noen sinne! Drømte at jeg var på besøk hos mormor og bestefaren min. Jeg var gravid, like langt på veg som jeg er nå. Jeg satt i stolen og så på tv alene om kvelden, mormor og bestefar hadde lagt seg. Plutselig da jeg snudde meg sto bestefar bak meg med en hammer og prøvde og slå meg hardt i magen flere ganger, midt på babykulen. Da løp jeg inn på soverommet til mormor, som bare sto stille i et hjørne. Plutselig løp hun mot meg, tok tak rundt halsen min og holdt meg fast, slik at bestefar kunne slå meg i magen. Det hele endte med blod og at jeg mistet babyen, og de sto der og lo. HERREGUD hva er det jeg drømmer for tiden!? Greit man drømmer mye rart når man er gravid altså, men. Mormor og bestefar er jo sååååå glade for og bli oldeforeldre i virkeligheten, og er verdens snilleste begge to! Lurer på om dette betyr noe, jeg :s Satte en støkk i meg iallefall. Anonym poster: 36740078d7eec7dec9a74eb0f98a21af
mita09 Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 drømmer er kroppens måte å bli kvitt redsler på. er du redd for å miste barnet? spontanabort? dødfødt? Alt det kan spille inn på hvorfor du drømmer dette. det er ikke alltid drømmer gjengir realiteten slik en ønsker å se det, men drømmer kan hjelpe deg å forstå redsler =) så om du er "litt" redd for å miste barnet kan det være årsaken =)
spiresnart Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Er veldig redd for og miste, ja, mulig derfor jeg drømte det da kanskje:o)
mita09 Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 trolig =) Bare ta det med ro, drømmer som dette kommer ofte når enn er engstelig eller nervøs for at noe skal skje =) Lykke til videre i alle fall:)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 Jeg hadde lignende drømmer når jeg gikk med ungene her, var livredd for å miste, i uke 25 + så roet de drømmene seg, samtidig som den største redselen roet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå