Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Hei, har gått med meg at du skulle reise til Kypros.. Har du vært der? Hvordan var det? Kanskje du kan fortelle litt:) Vi reiser i slutten på juni og skal på på latiana Gardens på fig tree bay. Anonym poster: ccf47ea61efaf143bab2b201a2cda21e
Gjest Vicky Pollard Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 Samme hotell Tjah, hva kan man si? Syden er syden Veldig greit hotell, en del norsktalende personale. Mange leil med litt dårlig utsikt, men det var ok. Små altaner. Fine lyse leik. Med greit kjøkkenområde. De er kjipe på nøkkelkortene, fikk bare et på deling. I restauranten var der buffet hver kveld, med ulike tema og litt underholdning noen kvelder. God mat på hotellet, vi spiste mye der med ungene. Hyggelig personale, bortsett fra en sur og arrogant restaurantsjef. Greit bassengområde, sentralt, ca 5 min til sentrum og strand. Stranda var kjempefin Lidl ligger 5-10 min gange fra hotellet. Ut hoveddøra og til høyre oppover veien. Ellers er der en del sightseen- tilbud. Vi var på båttur, helt ok. Mannen var til Famagusta i den demilitariserte sonen. Der er også en gedigen badepark et par mil unna. Vi var ikke der da. Av restauranter i hovedgata anbefaler jeg Molti. Litt dyrere men verdt det. I norsk målestokk uansett rimelig. Restaurantene ved strandpromenaden var av dårligere kvalitet. Ellers var der masse turistjuggel men også et par fine klesbutikker. Helt greit Vi kosa oss
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Takk for svar:) Anonym poster: ccf47ea61efaf143bab2b201a2cda21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå