Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Er i uke 25 og er i dag veldig plaget av hjertebank og blodtrykksfall. Får d bare jeg står og gjør noe. Må bare legge meg ned. D passer svært dårlig siden vi skal feire bursdagen til samboer om 1 time! Kakene er ferdig pyntet men lurer hvordan jeg skal komme meg gjennom selskapet:/ Gode råd? Anonym poster: 556527fdfa727f375ad40cf050d25edd
Ooops I did it AGAIN Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 Drikk kaldt vann, og legg deg ned et øyeblikk. Var fryktelig plaget med blodtrykksfall de to siste svangerskapene, og det varte til ungene var ute. Ble sykemeldt med nr to pga det. Kunne ikke ta meg en dusj på morgenen med litt varme på vannet, da ble jeg ordentlig uvel med hjertebank og svimmelhet.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Takk for tips:) Har drukket kaldt vann ja. Og ligger på sofan. kommanderer samboer rundt;) Håper d blir bedre. Er varmt ute i dag i tillegg så tåler enda mindre sikkert...jaja, blir d ikke bedre må jeg bare legge meg ned selv om vi har besøk. Anonym poster: 556527fdfa727f375ad40cf050d25edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå