Gå til innhold

Rockeringen, husker ikke helt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte denne da nr 3 var ca 1 år gammel og fikk god effekt av den så vidt jeg kan huske. Men det er 5 år siden nå, og jeg husker ikke helt hvor god effekt det var snakk om. Noen som bruker sin nå og kan si noe om hva jeg kan forvente dersom jeg er flink og bruker den ca 10 min for dagen i noen uker framover?

Har gått ned 8 kilo og to buksestørrelser siden påske, men har fortsatt 4 kg og 1 buksestørrelse igjen, så håper rockeringen kan bidra litt i tillegg til sunt kosthold og løping. Hovedfokuset er å få magen strammere og midjen lit slankere. Mener å huske at den hadde en ganske grei effekt her?

Anonym poster: 6c57b6c890682b4329023972e92dd748

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med litt ferskere erfaring her inne?

Skrevet (endret)

Er en del år siden jeg brukte den daglig, husker jeg kjøpte den når "alle" her inne kjøpte, er vel ca 3 år siden eller noe sånt.

Ihvertfall så brukte jeg den da 20 min daglig, 10 min hver vei og mener jeg gikk ned 6 cm rundt magen på 1 mnd. Gikk ikke ned i vekt da..

Endret av ღTyrkiskPepperღ
Skrevet

Er en del år siden jeg brukte den daglig, husker jeg kjøpte den når "alle" her inne kjøpte, er vel ca 3 år siden eller noe sånt.

Ihvertfall så brukte jeg den da 20 min daglig, 10 min hver vei og mener jeg gikk ned 6 cm rundt magen på 1 mnd. Gikk ikke ned i vekt da..

Takk for svar :) Jeg brukte aldri min mer enn i 10 min for dagen, det er jo gørrkjedelig :P Men jeg vet at den var effektiv. Lurer på om jeg gikk inn 7-8 cm rundt midjen på 4-5 uker, så det kan jo stemme med det som du skriver.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...