Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 gikk fra 52 kg til 48 kg (159 cm høy) med å spise lite og sunt. Var på ferie nå i to uker, slet litt med å kose meg og spise normalt i starten, men etterhvert slappet jeg av og spiste det jeg ville Tross alt ferie! Følte meg mye uvell og tung/oppblåst, så regnet med jeg hadde lagt på meg en del av de usunne kroppen min ikke var vandt med lenger. Da jeg kom hjem og gikk på vekta hadde jeg faktisk ikke gått opp noen ting? Hvordan kan det ha seg da? 2 uker med masse mat burde vel vises på vekta, spesielt siden det var det jeg spiste før jeg gikk ned. Er tilbake til små og sunne måltider nå igjen da. Anonym poster: 68745ee24020d67b1ef6860b9c8a201f
Gjest Vicky Pollard Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 Det samme trodde jeg ville skje da jeg var i Syden og gasset og sløvet meg i to uker nå. Spiste lunch og middag ute nesten hver dag, drakk vin eller øl til en god del måltider.Var sikker på at jeg hadde lagt på meg minst 2 kg igjen, men jeg hadde ikke lagt på meg noe Ikke trente jeg heller, vi bare trillet turer med ungene hver morgen og gikk litt ellers. Syntes også det var rart, men helt greit for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå