Gå til innhold

Har dere brukt ammeinnlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på besøk hos en venninne som har en liten baby på 2 mnd. Ble overasket da hun sa at hun ikke brukte ammeinnlegg fordi hun rett og slett ikke trengte det. Hun sa det lekker aldri melk.

Jeg bare husker at jeg måte byttet konstant ammeinnlegg og våknet alltid med flekker på sengen av melkelekkasjen.

Trodde det var sånn med alle.

Har dere brukt/trengt å bruke det?

Anonym poster: d150f88567b485cd6473535224b437ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ammeinnlegg var fullstendig unyttig for meg også.

Anonym poster: ffd04c2dafa53a905049f72d97e8bb9e

Skrevet

Ja her brukes det døgnet rundt :/ Rimelig slitsomt å gå med b-h hele dagen. Lekker hele tiden...

Skrevet

Hadde ikke klart meg uten, jeg heller... Hadde mye melk.

Anonym poster: 5d8250a33f0d3f4f80cd28ecf7a19b25

Skrevet

Trengte ikke ammeinnlegg før barnet var 3-4 mnd, da begynte det å lekke fra det ene da jeg ammet det andre. Dette varte ca 1 mnd, siden har jeg ikke trengt det:-)

Skrevet

Det lekker jo, så ja ;)

Anonym poster: 29df7c8caaf5eb1ff32cbc16946439b4

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg er storforbruker av ammeinnlegg.

Nå når mini er 7 mnd er det sjelden det lekker gjennom, men så snart det er mer enn en time siden amming, lekker det :(

Så jeg har hatt på bh 24/7 i 7 mnd. Jeg har sagt til mannen at jeg er bekymret for at det går blåmann i puppene siden de aldri får frisk luft ;)

Skrevet

Med første lakk jeg aldri så mye som en dråpe. Men hadde heller ikke nok melk.

Med andre lakk jeg litt og brukte ammeinnlegg.

Anonym poster: eae7d3f4595bc620b0f2e7d500c1e1d8

Skrevet

Ja, behøvde det hele ammeperioden.

Anonym poster: b378a60b96dcf24d887cf76d20d4cbf1

Skrevet

Aldri brukt det med mine to barn, tror ikke min søster har brukt det med sine tre barn heller.

Jeg lakk vel en gang når jeg så på en skikkelig teit film, da rant det strie strømmer fra puppene. Ganske så komisk. Men utover det såhar jeg ikke lekt en dråpe.

Skrevet

De første månedene lakk jeg mye og måtte ha ammeinnlegg hele tiden. Etterhvert lakk det ikke hele tiden, men når jeg ammet, lakk det fra den puppen babyen ikke drakk fra, så da måtte jeg ha på den puppen. Syns det var upraktisk å ha med meg ammeinnlegg og ta det på før jeg skulle amme, så derfor brukte jeg det hele tiden.

Anonym poster: 155b2544fdecdd29f524e9bb6c550bb5

Skrevet

Jeg måtte også bruke det. Begge gangene.

Skrevet

Ja, var helt nødvendig hele ammetida. Måtte skifte etter hver gang jeg ammet, fordi det lakk veldig fra motsatt bryst.

Skrevet

Nei, jeg brukte vaskekluter, Ammeinnlegg var ikke nok

Skrevet

Litt i begynnelsen, særlig om natten (sover på magen), men lakk nesten ikke etter 2-3 uker.

Brukte også ullinnlegg fordi det var vinter og det skulle være så bra, men akkurat hvor bra det var aner jeg ikke.

Anonym poster: e6a3b33c71f7d21b19541f99bf101b8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...