Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Den er jo basert på vispet krem, og pisket krem begynner å renne så fort... Eller er det noe jeg gjør feil?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2013 Du må jo ha vaniljekrem oppi? Ja vet det, men blir den mer holdbar av det? Hvor lenge før servering kan den lages og hvor lenge kan den stå etter at den er på kakebunnen?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 Jeg skal lage pavlova i dag, og vil ha den så fersk som mulig så kommer nok til å pynte kaka rett før gjestene kommer Vil si at kremen holder 1 dag i kjøleskap, men helst ikke. På kaka vet ikke. Anonym poster: 28e6dcd94f8faad00ad8067bfb38047e
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 Du må jo ha vaniljekrem oppi? Ja vet det, men blir den mer holdbar av det? Hvor lenge før servering kan den lages og hvor lenge kan den stå etter at den er på kakebunnen? Jeg har hvertfall såpass oppi at den ikke blir flytende, om du skjønner. Litt mer fast i fisken. Bruker å gjøre klar kremen og ha i kjøleskapet, også pynte rett før servering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå