Gå til innhold

Hvilke navn fikk dere ikke brukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går og lurer litt på om vi heller burde gitt henne navnet Sigrid, det hadde jeg fått mannen med på. Men det er litt rart å bytte nå. Maia har vært en favoritt i flere år, mens Sigrid kom opp som et alternativ da jeg var gravid fordi jeg helst ikke vil ha et navn som er så populært. Men så var det det at vi begge likte Maia, og det hadde vært vår felles favoritt i noen år. Vi hadde ikke bestemt navn da hun ble født fordi jeg var så usikker. Ville se babyen først, og da jeg hadde sett litt på henne følte jeg at hun måtte ha et navn på M. Dermed ble det Maia. Jeg tenkte også at det var minst sjanse for å angre på det siden jeg hadde likt det så lenge. Nå når hun er blitt syv uker føler jeg imidlertid at hun like gjerne kunne vært en liten Sigrid. Men litt rart å bytte nå, også er jeg liksom ikke overbevist om noen av navnene. Kanskje angrer jeg på å bytte... Hmm, ikke bare lett med navn. Med førstemann var det så lett, da var vi enig lenge før barnet ble født.

HI

Anonym poster: fa75190fc00191834d34466c5e03be44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenny.

Anonym poster: b4b64082d5ea296a88ee34162acaf759

Skrevet

Ragna, som babyen skulle hett hvis det ble jente. Det ble gutt, som fikk et navn på R, dermed vil jeg ikke bruke Ragna hvis det blir jente neste gang - synes det matcher for mye!

Anonym poster: 2b69086516c42c94227cf444275d361e

Skrevet

Leon og Hedda

Anonym poster: 8c7d6196c0501fb4d40ea8d71a263806

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...