Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Håper noen gidder å lese dette, og kanskje kan si noen ord... Jeg har en veldig "enkel" unge. Han er 7 mnd. Han legger seg kl.19, sover til 07. Bytter da bleie på han, om han våkner da. Legger han ned igjen, og han sover til 0930. Da ligger han og småprater litt, for så å bli tatt opp når pratingen blir høylydt eller blir gråt. Men jeg er alltid trøtt som en strømpe. Legger meg kl.23, og får jo da rikelig med søvn... Jeg gjør pent lite om dagene. Bortsett fra å stimulere sønnen min, selvsagt! Men huset forfaller rundt meg. Jeg føler jeg trenger å sove ut, og har vurdert å spørre om bestemoren om å passe sønnen min litt. Men jeg ser litt på det som et nederlag, og hva blir jeg egentlig trøtt av, jeg som ikke gjør stort? Kan alt skyldes graviditeten og hormonene nå så lenge etter fødselen? Noen som har vært "der" uten grunn? Håper noen kan gi meg noe håp om forbedring eller noe i den retning... Anonym poster: 4a7f166f93eb5eebf4f1af25bb3898e9
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #2 Skrevet 25. mai 2013 Min datter er 7 mnd sover ikke mye er til og med voken par ganger om natta.Jeg synes husarbeid er et ork .Tror det tar ei stund for kroppen blir seg selv igjen sliten lat her men leker med ungen hun er veldig aktiv gor rundt bordet krabber skal ta po alt.Nei be hun til o passe ungen da noen timer. Anonym poster: 5d285aafe58dfcec10c169c533dc7c76
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #3 Skrevet 25. mai 2013 Har du tåkehjerne, verk, stivhet og smerter i tillegg f.eks.? Jeg skyldte alt på ammetåke, søvnmangel, lite trening etc., men det var hormoner på tur - lavt stoffskifte. Anonym poster: 17b9c0663308720e6bda05283ca5bdfa
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #4 Skrevet 25. mai 2013 Hvis du vet at du får nok søvn tenker jeg at det kan være lurt å gå til lege å sjekke at du ikke har b12mangel, jernmangel osv. Evt at du finner på noe som gir deg litt energi, noe du synes er gøy og som du kan leve litt på. Venninne kveld, en tur på et show eller noe i den duren. Det er lov å være sliten! Det er også lov å be om hjelp, bestemor blir sikkert bare glad til å få låne den lille Men det viktigste er likevel å finne årsaken til at du føler deg utslitt og gjøre noe med det. Anonym poster: 6fa9e4430a5dca8e282c27a0233f3d44
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #5 Skrevet 25. mai 2013 Man blir sliten, men ser jo det at du har det ganske greit sånn egentlig. Jeg husker at jeg syns det var helt annerledes å jobbe. Ble faktisk ikke så sliten fordi da disponerer tiden min helt selv. Nå har jeg to barn, og tenker at jeg ikke visste hva sliten var da jeg hadde en så hvis du har tenkt til å få flere barn så vil det bli annerledes igjen. Hvis du mener du er for sliten så legg deg tidligere, det måtte jeg. Kl 23 er for seint i min verden. Ellers så kanskje en full status hos legen hadde vært noe. Kanskje du tilogmed mangler noe som gjør at du faktisk er ekstra sliten. Lykke til! Anonym poster: 7113d202f877d27b74dfa3914a7567d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå