Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Nå må jeg bare få spy ut litt dritt altså! Har et forhold til bf og det vil kanskje ordne seg, men jeg holder litt tilbake inni meg, ikke ovenfor han, og det er det mange grunner til. En av dem er at han jobber ekstra i to uker på jobben nå og tjener ca 80000,- kr på det. Det vil han ikke snakke om, men jeg vet det av tidligere ganger han har stått ekstra. Jeg må legge alle mine planer på is og bruke familie og venner som barnevakt pga at han er borte. Han har nedbetalt fin bil, stor leilighet osv. Ikke synd i han!! Jeg er i et økonomisk helvete nå siden jeg ikke har inntekt for øyeblikket pga forsinkelser i systemet. Får ikke utsatt regningene mer. Har billån og annen dritgjeld som ikke kan utsettes mer. Spurte om han kunne hjelpe meg med noen penger nå, de går jo til ungene også, og da ble han dritsur og sa nei. Han hadde ikke penger han heller! Hahahahaha!! Tidenes!! Etterpå ringte han på igjen, fremdeles fly forbanna og sa at nå fikk det være nok. Satt inn noen penger. Fortsatte med noe å herreguuud, kritiserte noe annet ved meg og var skikkelig ubehagelig. Ok, hvor vanlig er det å være så kjip mot noen man er sammen med? Hadde separat økonomi da vi bodde sammen, han sparte masse penger, jeg og ungene levde på minimum permisjonspenger. Fikk aldri innsyn i hans økonomi og jeg fikk heller ingenting da vi solgte huset. Kjenner jeg koker!!! Anonym poster: cbbbdaf5c15f456c3decc74c8cd64be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå