Gå til innhold

Tjukkasser som røyker

Anbefalte innlegg

Skrevet

i bakgården min er sykt irriterende.

Ikke det at jeg har noe imot tjukkasser, men i min bygård er det altså de som forpester min veranda med sigarettstink hver kveld. De kryper ut av sine egne huler (leiligheter) og miljøforurenser min tilværelse.

What to do?? Vurderer å hive noe annet illeluktende ned på dem. Noen som har forslag til hva jeg kan kaste?? Har vurdert rekeskrell, men side vi er veggisser er det litt vanskelig å oppdrive.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja har vann. Tenkte på noe mer illeluktende, men vann er jo effektivt ;)

Skrevet

Bæsjebleier i solsteiken burde matche luftforureininga, men at minus og minus blir pluss er eg tvilande til..

Skrevet

Det er jo mulig at den påfølgende nabofeiden, dersom det blir bæsjebleier i solsteika, blir riktig underholdende for resten av oss. Vi som bare leser, og ikke lukter.

Skrevet

1 hekto reker koster ikke all verden, såpass kan du "spandere" på nabon ;)

Ellers så er jo råtten kål rimelig ille, eller råtne egg....

Skrevet

1 dl spillolje i en stor blekkboks, fyr så opp og løp selv innendørs (røyklegger det meste i radius av 100 meter). Eller kjøp en "how to quit smoking" bok og spikre den fast i døra til kolswannabeen.

Skrevet

Knegg :D Takk for mange kreative forslag :lol:

Nå gjenstår det bare å kvinne seg opp til å faktisk gjøre noe med saken! Og utfordringen blir: hvordan bare ramme kolsgjengen og ikke de andre uskyldige naboene... :huh:

Skrevet

Det beste er om du klarer å snike inn noe rekeskrell bak sofaen i en krok man vanligvis ikke rengjør så ofte ;)

"låne" en kopp sukker, og mens de henter sukker til deg tar du et par rekeskrell og legger diskret oppi en støvel eller bak kommoden i gangen

Skrevet

Eller gjør som en kollega av min mann. De er svenske og svensker driver med surstrømming (en eller annen illeluktende sild). En stk bror satte ut en boks surstrømming uten lokk i den andre brorens bil, under sjåførsetet. Etter noen timer stinket det selvfølgelige pest og pine i bilen. Bror 2 tok hevn, bror 1 syntes den var spinkel for han fant jo surstrømmingsboksen på akkurat samme sted som han selv hadde brukt noen dager tidligere i den andres bil. Bror 1 skjønte ikke hvorfor det fortsatte å stinke i bilen, han tok ut setet i håp om å få vekk det som eventuelt var sølt på gulvet. Bilen luktet fortsatt. Så viste det seg altså at bror 2 virkelig hadde tatt hevn, han hadde ikke satt en boks surstrømming under passasjersetet i bror 1s bil, men også under sjåførsetet.

Når man kan være så jævlig brødre imellom, hva kan man da ikke finne på med stinkete naboer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...