Gå til innhold

Noen som har boken "De utrolige årene"?

Anbefalte innlegg

Gjest Julia1984
Skrevet

Har du fått hjelp/tips i hverdagen av denne boka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker den boken. Den har reddet hele min morsrolle, fra å være kaotisk, stresset og sinna, til rolig og kontrollert. Veldig mye i boken handler om hvordan man håndterer sine egne reaksjoner på barnets adferd, og dermed kontrollerer adferden. Jeg har svart her tidligere i dag også, og sier igjen. Leser den omtrent en gang i halvåret, lærer stadig noe nytt, og merker at det jeg lærer, hjelper meg til å bli en bedre mor, til å lære ungene mine å håndtere ulike situasjoner bedre.

I mine øyne det beste bokkjøpet jeg noen gang har gjort, og jeg leser mange bøker!

Anonym poster: 4c01162a9a4a2fe20062623eb95dd79e

Skrevet

Jeg kjøpte den for et par mnd siden, men har ikke hatt tid til å begynne å lese den enda. Burde ikke en bok for travle småbarnsforeldre være skrevet litt kortere, f.eks. i stikkordsform? :P

Anonym poster: 7699589f5dcb21d3da51e484662b2da7

Skrevet

Jeg kjøpte den for et par mnd siden, men har ikke hatt tid til å begynne å lese den enda. Burde ikke en bok for travle småbarnsforeldre være skrevet litt kortere, f.eks. i stikkordsform? :P

Hehe.. Den er en smule omstendlig:) Men det er en prioritering:)

Skrevet

Hehe.. Den er en smule omstendlig:) Men det er en prioritering:)

Håper jeg klarer å nyttiggjøre meg den like mye som deg. Gudene skal vite jeg trenger det...

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg har bestilt den på nettet nå i kveld!! Gleder meg!!

Skrevet

Jeg har kjøpt og lest den i fjor. Det tok tid å forandre min egen atferd, og det er nok tidskrevende arbeid. Men det er for så vidt en liten innsats når jeg til gjengjeld fikk en helt ny forståelse av barnets verden, relasjoner og selvfølgelig barnets atferd. Både jeg og mannen leste boka. Han har fått med seg mye han og, men tror ikke han gikk så "dypt" inn i lesingen som jeg gjorde. Anbefales som en av beste investeringene i både familielivet og barnets oppvekst!!!

P.S. man må ikke ha et barn med problematferd for å få nytte av all den kunnskapen som er formidlet i boka- den gjelder for alle barn!

Anonym poster: 39618d8563450cca08fb2422b9ad3284

Skrevet

Har bestilt den nå. Tror jeg trenger den.

Skrevet

Når jeg tenker tilbake på min egen kaotiske håndtering av mine barn, er jeg i hvert fall utrolig glad for at jeg fikk den anbefalt her inne!!

Skrevet

Skal kjøpes nu!

Skrevet

ja. anbefales på det sterkeste. værdt hver en krone :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...