Gå til innhold

Gutten min foretrekker pappa'n hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han blir 6 år til høsten. Han har blitt en sånn pappagutt. Vil bare finne på morsomme ting med han hvis en av oss skal finne på noe spesielt som ta han med på tur, sykkeltur, stranda etc.

Flere som har det sånn?

Anonym poster: c3fec6b3b4c09d388b15b8e9c9a2d2da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke min så gammel, men bare åtte måneder. Han har hvert pappagutt siden han var tre måneder. Håper det går over snart, for han kan kose på fanget til pappa sin i flere timer. Men hos meg kan han ikke sitte stille i ett minutt en gang :P

Anonym poster: 917515f4ddf5a4805ccc0f7e0a681af8

Skrevet

Jg har en pappagutt på 7 år og dt har han vært siden han var baby..:) :) :) Heeelt greit dt ;)

Skrevet

Samme her, gutten er 4 og uhelbredelig pappadalt siden så lenge jeg kan huske. Dvs, det er blitt bedre det siste året, nå kan vi faktisk kose oss sammen han og jeg. Men er pappaen til stede blir jeg fort gjennomsiktig.

Merkelig nok går han alltid til meg når han er virkelig lei seg og han er klar på at det er mamma som lager den beste maten, så helt uten vett er han ikke. ;-)

Prøver å ta det med humor, og nyter den ekstra friheten jeg får i hverdagen. Blir mye tid alene med han uansett siden vi bor i utlandet og pappaen jobber lange dager.

Anonym poster: ffe8a973a59d2258784c53744c6296e1

Skrevet

Samme her, gutten er 4 og uhelbredelig pappadalt siden så lenge jeg kan huske. Dvs, det er blitt bedre det siste året, nå kan vi faktisk kose oss sammen han og jeg. Men er pappaen til stede blir jeg fort gjennomsiktig.

Merkelig nok går han alltid til meg når han er virkelig lei seg og han er klar på at det er mamma som lager den beste maten, så helt uten vett er han ikke. ;-)

Prøver å ta det med humor, og nyter den ekstra friheten jeg får i hverdagen. Blir mye tid alene med han uansett siden vi bor i utlandet og pappaen jobber lange dager.

Anonym poster: ffe8a973a59d2258784c53744c6296e1

Kjenner meg igjen der. Er han virkelig lei seg, våkner om natta etc så kommer han til meg

HI

Anonym poster: e0f1c3cdfc1edc02175d6226db14f273

Skrevet

Gutten min er 5 og det er kun pappa som skal legge. Noe jeg synes er helt greit, har lagt han omtrent hver dag i 4 ,5 år, så greit at pappaen tar den biten nå. Ellers så er nok mamma best.

Anonym poster: 6a2444d96f0882bd8a328f9e052d07d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...