Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Om deres mann/samboer hadde kun single yngre kvinner som venninner? Det er jo folk han kjenner fra før og sånt, men han har betydelig overvekt av single venninner fremfor venninner i forhold (kompisers koner, gifte venninner osv). Noe å gruble på? Et par av disse venninnene er hans single ekser. Anonym poster: 4366888a2f117df95b8dbe89b6e7e8fa
BikkjeBisk Skrevet 25. mai 2013 #2 Skrevet 25. mai 2013 Jeg hadde ikke akseptert det. Greit at man har bekjente og at man møtes på fester o.l med flere mennesker. Er man sammen med noen burde man forstå at det ikke passer seg.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #3 Skrevet 25. mai 2013 Jeg hadde ikke akseptert det. Greit at man har bekjente og at man møtes på fester o.l med flere mennesker. Er man sammen med noen burde man forstå at det ikke passer seg. Det er ikke sånt at han møter disse venninnene jevnlig, men kan gjerne hjelpe dem med noe praktisk, prate på facebook, stikke innom på kaffe en sjelden gang osv. HI Anonym poster: 4366888a2f117df95b8dbe89b6e7e8fa
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #4 Skrevet 25. mai 2013 Jeg har akkurat innledet et forhold til en som passer til din beskrivelse, så jeg lurer også på hvor mange som synest at dette med mange unge single venninner og ekser er greit å ha på facebook? Anonym poster: 064feb1b82a5d8067b2a078c1b810974
BikkjeBisk Skrevet 25. mai 2013 #5 Skrevet 25. mai 2013 Jeg hadde ikke akseptert det. Greit at man har bekjente og at man møtes på fester o.l med flere mennesker. Er man sammen med noen burde man forstå at det ikke passer seg. Det er ikke sånt at han møter disse venninnene jevnlig, men kan gjerne hjelpe dem med noe praktisk, prate på facebook, stikke innom på kaffe en sjelden gang osv. HI Anonym poster: 4366888a2f117df95b8dbe89b6e7e8fa Hadde ikke likt det hvis mannen min drar på kaffe til "kari" alene. Det passer seg ikke i det hele tatt uansett hvor sjeldent det er. Min mann har mange jenter på facebooken, men han sitter ikke å prater med dem slik som "hei! Hva gjør du? Sett en bra film?". Skriver han så er det ett eller annet han f.eks lurer på iforhold til skoleoppgaver o.l
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #6 Skrevet 25. mai 2013 Jeg ser ikke problemet? Om dette er venner han hadde før han møtte deg så kan du jo ikke kreve at han gir opp "livet sitt" og "ofrer" det for deg. Tenk om han dumper alle venna sine også dumper du han en dag. Da sitter han der alene. Men jeg syns ikke det er greit å møte ekser til kaffe eller lignende på tomannshånd. Anonym poster: 4b1f39efda6da51b1822022a8fbdc084
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #7 Skrevet 25. mai 2013 Jeg har et par single kompiser, som jeg treffer en sjelden gang. Burde jeg latt være, altså? Siden det ikke passer seg, mener jeg? Anonym poster: cc9775e9e2ad284eca907f69e479f5b4
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #8 Skrevet 25. mai 2013 Nei, det hadde jeg ikke stusset på. For meg er det en absolutt forutsetning i et forhold at man har nok tillit til den andre til å ikke plages av hvem vedkommende velger å ha vennskapelige forhold til. Anonym poster: b96cb350446e7bc90833eab02d980e3f
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. mai 2013 #9 Skrevet 25. mai 2013 Så lenge det ikke er noe tegn på flørting ol i bildet, så hadde det ikke spilt noen rolle, har selv en del single venner på facebook, som jeg møter av og til, eller slår av en prat med når vi tilfeldigvis er på nett samtidig.. Samme med samboeren, er kun en av hans single ekser jeg forlangte null kontakt med, og det lå i at han fortsatt hadde følelser for henne, men elsket meg.. Likevel skrev han "på kanten" med henne.. Er over 1,5 år siden de snakket sammen sist nå, resten av venninnene hans som er single bryr meg ikke, vet de bare er venner
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #10 Skrevet 25. mai 2013 Jeg hadde ikke godtatt det altså... Men mulig jeg er `old fashion` på den måten.. Og iallefall ikke ekser - hvorfor holde kontakt med eksen sin? Jeg hadde selv ikke klart å ha et vennskapelig forhold til eksen altså, en person man engang delte alt med. Nei nei. Jeg måtte spørre mannen min om dette nå; hva han ville ha sagt hvis jeg hadde hatt flere mannlige venner som jeg traff i blant på kaffe o.l. Og han sa at det hadde han IKKE likt. Og mannen min er ikke av den sjalu typen heller. Så spurte jeg ham hva han tenkte om en mann som møtte jentevenner på kaffe i blant, snakket med på facebook osv. Og han svarte at da hadde han trodd at denne mannen garantert drev med noe snusk.. Anonym poster: d796437e5f8b59e99e1d46482072e74c
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #11 Skrevet 25. mai 2013 Jeg har en haug av single kompiser og noen av dem er ekser også. Samme visa med mannen. Vi stoler på hverandre 100 % og nekter da han ikke å være sammen med sine venner som han kjente lenge før meg. Dere må være noen sjalu surmegga høns som mener dere faktisk har rett til å reagere på dette? Anonym poster: 04d56aeb9210b1500f6c6c27513ed85b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #12 Skrevet 25. mai 2013 Jeg hadde ikke godtatt det. Å exer skal være "glemt" så lenge det ikke er barn inn i bildet da.. Jeg ser ikke poenget med å være venn med exer når man er i nytt forhold å har det bra. Anonym poster: d8e7bfd3dedb72879ae27d2587d36344
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #13 Skrevet 25. mai 2013 Meg og min mann hadde mest single venner av motsatt kjønn når vi møttes, ingen av oss har problemer med det. For oss er det helt naturlig. Min ene ex har jeg endel kontakt med, og siden han nå bor langt unna er det ikke like ofte vi møtes. Men jeg har sovet hos han og han har sovet her. Min mann bryr seg ikke, men nå har min mann og han funnet tonen sammen også så hvem som eer hjemme her når han stikker innom har ingenting å si. Min mann har en veninne, de er som Tuppen og Lillemor når de møtes. De er skikkelig morsomme å se sammen, nesten som to fjortiser som har vært frahverandre noen dager. Nå bor de på hver side av landet så sjeldent vi møtes. Før hun fikk seg kjæreste så rømte jeg huset eller fant på noe annet om de skulle ut. Nå finner meg og mannen hennes på noe sammen, for vi har gitt opp å være i næreheten av de. De skravler, ler og enser ikke omverdenen. Syns det er fint de har ett så godt vennskap. Jeg stoler på min mann og han stoler på meg. Så lenge han ikke sjuler noe ser jeg ingen grunn til å bli sjalu eller tenke noen rare tanker. Vi har flere barn, og når han kan ha besøk av disse når ungene er hjemme eller ha md seg barna så ser jeg hvertfall ingen grunn til bekjymring. Jeg selv har alltid hatt flere kompiser enn veninner. Jeg har slltid vært en guttejente, så jeg trives best i selskap med menn. Hadde blitt heftige diskusjoner her i huset om min mann hadde protesert på at jeg ikke fikk møte eller snakke med mine guttevenner altså. Anonym poster: 15e39874e6538618ceb0ba52b9bebc84
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #14 Skrevet 25. mai 2013 Jeg hadde ikke godtatt det. Å exer skal være "glemt" så lenge det ikke er barn inn i bildet da.. Jeg ser ikke poenget med å være venn med exer når man er i nytt forhold å har det bra. Anonym poster: d8e7bfd3dedb72879ae27d2587d36344 Hvis man skilles som venner, og er venner før man treffer den nye? Skal det bare slettes, fordi man en gang har vært et par? Jeg er ikke venn med noen av mine ekser, men det er fordi vi ikke har hatt noen fine avslutninger.. Gjelder dette også folk vi var sammen med på ungdomsskolen? Anonym poster: cc9775e9e2ad284eca907f69e479f5b4
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #15 Skrevet 25. mai 2013 Synes det er helt vannvittig at så mange her inne faktisk seriøst mener at man må slutte å treffe vennene sine hvis de tilfeldigvis er single mens man selv er i et forhold. Hva ER det for slags logikk?? Så hvis man har en god venninne/venn som er i et forhold, så må man faktisk slutte å treffe ham/henne hvis forholdet uheldigvis tar slutt? Det er kjipt det. Ikke bare har man kjærlighetssorg, men får ikke lov å treffe vennene sine, for tenk hvis en eller annen partner med elendig selvtilit skulle bli sjalu??? Dere er ikke helt gode, rett og slett. Anonym poster: 2c5df61d1d25d57835afd7cd1a6e6823
Nullstress;) Skrevet 25. mai 2013 #16 Skrevet 25. mai 2013 Altså, jeg har alltid hatt masse kompiser. Om min aller, aller beste venn er en gutt. Om min kjæreste ikke hadde tolerert at jeg kunne være venn med min aller beste venn, ville vi fått problemer... Om han alltid skal møte venninnene sine uten deg, ville jeg blitt bekymret. Men om de nå er blitt venner sv deg også, ville jeg ikke brydd meg om det For du stoler vel på han?
Nullstress;) Skrevet 25. mai 2013 #17 Skrevet 25. mai 2013 Altså, jeg har alltid hatt masse kompiser. Om min aller, aller beste venn er en gutt. Om min kjæreste ikke hadde tolerert at jeg kunne være venn med min aller beste venn, ville vi fått problemer... Om han alltid skal møte venninnene sine uten deg, ville jeg blitt bekymret. Men om de nå er blitt venner sv deg også, ville jeg ikke brydd meg om det For du stoler vel på han? Skal stå "OG min aller, aller beste venn er en gutt
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #18 Skrevet 25. mai 2013 Om dette er venner han hadde fra før av, så har du jo egentlig ikke noe skulle sagt på det.. Min mann har en single venninne, og alle kameratene hans er single. Dette er barndomsvenner. Har nok noe å gjøee med at alle er særinger som ikke har så lett å holde på en dame. Utrolig ag jeg har holdt ut med min i snart 10 år Hadde han vært interessert i disse single damene utover vennskap, så hadde det jo skjedd før dere ble sammen, ikke sant? Anonym poster: e6433c71cd5bcc0211e06795784e75ff
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #19 Skrevet 25. mai 2013 Hm...et par er normalt eller 1 og 2 liksom, men om en type bare hadde hatt single yngre venninner og ekser som venner så hadde jeg reagert ja!! Anonym poster: 51361ed41c3e0bf07917c93a3184bf7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå