Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Min søster har tre barn i alderen 1,5 - 4 og 6 år. Vi har passet dem noen ganger, men da gjerne en eller to av gangen. Nå lurte hun på om vi kunne ha alle tre neste helg, for de skulle i et selskap. Og jeg kjenner at jeg er supersliten for tiden Jeg vil så nødig si nei, for de er snille til å passe vårt barn hvis vi spør. Så jeg får så dårlig samvittighet hvis jeg sier nei......Det går liksom begge veier. Men likevel orker jeg ikke tanken engang på å ha det ansvaret akkurat nå. Jeg vil helst bare sooooove så fort jeg får sjansen. Hva ville dere gjort? Anonym poster: 7ba7043a9a13a06a30e0abcaaeb6eb5e
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #2 Skrevet 25. mai 2013 Men kan hun ikke dele de opp? En hos kompisen i bhg og en hos naboen og en hos dere? Spørr henne, si du føler deg syk og utslitt for tiden og har mangel på energi :-) Anonym poster: ff9cae100960851b68d69a4fedf60353
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. mai 2013 #3 Skrevet 25. mai 2013 Det er jo små barn, så det er klart at det kreves jo litt av deg. Hvis du er veldig sliten så ville jeg bare ha sagt det som det er, at du rett og slett ikke har overskudd til det. Det bør være forståelse for det.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #4 Skrevet 25. mai 2013 Flere synspunkter? Anonym poster: 7ba7043a9a13a06a30e0abcaaeb6eb5e
Iiiiik Skrevet 25. mai 2013 #5 Skrevet 25. mai 2013 Hun vet hun skal i et selskap som krever at hun trenger barnevakt til tre barn, da er det litt sent å begynne planleggingen en uke før. Hvor lett det er å si nei, er jo avhengig av hvor mye dere pleier å stille opp for hverandre, hvor mye hun ofrer for deg og hvor mange andre hun har å spørre. Antar at du er gravid. Har dere flere barn? Kan mannen din være barnevakt hjemme hos dem da og komme hjem til deg og ungene (?) når søsteren din kommer hjem fra selskap?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå