Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Hva hadde dere gjort hvis dere hadde møtt personen igjen? Jeg har hatt noen og angrer ordentlig på dette nå. Plager meg selv med at jeg nesten ikke tør å gå ut i frykt om å møte på noen av disse. Ikke nok med det, hva hvis en av de hadde kommet bort og sagt hei og jeg ikke hadde kjent han igjen? Jeg skammer meg over dette og kunne ønske jeg aldri hadde gjort det. Prøver å si til meg selv at det vil være det samme for han, men likevel så er tankene om hvor flaut det ville være der igjen med en gang. Anonym poster: 73cd7afe4c201fb3c42f7d380d8d3a6e
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #2 Skrevet 25. mai 2013 Jeg har gått på skole og tilogmed i klasse med en.. Man kan gå å angre og være flau, eller bestemme seg for at gjort er gjort:) Jeg hadde i hvertfall ikke orket å gått rundt og angret.. Unødvendig bruk av energi og dessuten er sex en veldig naturlig ting. Heller lær av situasjonen dersom du ikke ønsker å oppleve det igjen. Bare smil og si hei tilbake du:) Anonym poster: e6e8dba79cb874ca19651cbb6b61c9f2
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #3 Skrevet 25. mai 2013 Hehe, en jeg møtte på byen og ble med hjem en gang viste seg å være en bekjent av den mannen jeg senere møtte og giftet meg med.... Du kan ikke henge deg opp i dette, de fleste voksne mennesker har da hatt et lite eventyr og det er ikke verre for deg enn for alle andre. Jeg har vel hatt 4-5 slike små en-natts-eventyr i mitt liv og det skammer jeg meg ikke over altså Anonym poster: f6f46caf28d7f7a18d1b3d27549b6eda
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #4 Skrevet 25. mai 2013 Nei... Jeg må slutte å tenke på dette. Det jeg er mest redd for er at jeg ikke ville kjent dem igjen. Det er 7-10 år siden nå. Er vel det jeg er redd for da. Er jo ikke sikkert de ville kjent meg igjen heller. De jeg har hatt et slags forhold til, om det bare ble med et par ganger, har jeg ikke problemer med å møte. Er mer de jeg bare hadde en natt med. Kunne ønske man kunne skru tiden tilbake og få ting ugjort. HI Anonym poster: 73cd7afe4c201fb3c42f7d380d8d3a6e
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #5 Skrevet 25. mai 2013 Jeg har hatt noen ons og møtt flere av de etterpå, syns ikke det har vært noe rart. Han ene jobbet jeg endel med, vi jobbet ikke på samme jobb men de ett firma delt lokaler med oss. Ikke noe rart når dette skjedde heller. Vi kunne dele taxi hjem, stikke på byen sammen men skjedde ikke noe mer enn den ene gangen. Angrer heller ikke på at vi gjorde det. Jeg fikk en lærer jeg hadde hatt en ons med engang, det var litt rart men gikk en time så var det ikke noe rart lenger. (Han var ikke lærer, men da en lærer ble langtidssykemeldt ble han spurt om å kunne undervise oss siden han hadde to mastergrader i faget. Han gikk en annen linje enn hva jeg gikk da) men litt rart når de andre jentene satt småbetatte av han, fantaserte hvordan han var. Igrunn ganske rart at jeg ikke ble avslørt, for rød i ansiktet regner jeg med at jeg ble. Men ganske morsomt for de andre jentene var helt på orde når de fantaserte om hvordan han var... Anonym poster: a40163194237dd7e0a223348bd4c8456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå