Gå til innhold

Fnis...

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mann, nyslått rektår av ungdomsskolen, var i går kveld på "representasjon". Grilling for alle lærerne i omegn, av kommunal sektor vel og merke. Han skulle komme hjem i 12-tida fordi han ikke hadde lyst til å dra (same old story). Jeg våkna klokka halv tre av at noen roper i den store telefonen.. så mye for en verdig start som rektor. jaja. Han tiltrer jo ikke før den 1.6. Mulig det var mer siste kveld med gjengen?

Nå sover han, og det skal han få lov til mens jeg og frøken fryd ser barne-tv. Og når klokka blir 11 har jeg sol på verandaen og da skal jeg dit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbfester kan være direkte farlige, både for helse og ettermæle.

Snakker av erfaring..

Skrevet

Ha ha, han hadde det sikkert gøy. Håper han ventet med å rope på elgen til han kom hjem :D

Skrevet

Fnis :)

Kan jeg stille et rektorspørsmål?... Hvor lang responstid må jeg ta høyde for når jeg har sendt et spørsmål på mail til rektor? Når kan jeg sende en purremail? Antar vanlig skikk og bruk også er gjeldene her, så ikke-rektorer kan også svare!

Skrevet

Fnis :)

Kan jeg stille et rektorspørsmål?... Hvor lang responstid må jeg ta høyde for når jeg har sendt et spørsmål på mail til rektor? Når kan jeg sende en purremail? Antar vanlig skikk og bruk også er gjeldene her, så ikke-rektorer kan også svare!

mail? max to dager.

Skrevet

mail? max to dager.

Takk. Så da er jeg ikke ei mase hvis jeg sender høflig purremail etter 6 arbeidsdager...

Skrevet (endret)

Ooouch! Know the feeling. Jeg har en jobbfest fra september i fjor jeg fortsatt har sinnsyk fylleangst for.... Ikke bra :wacko:

Endret av Light of my life
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Dette minner meg om den gangen mannen min skulle på julebord med sin første jobb. Han startet noen uker før jul, og der var det tradisjon at alle ble bedt hjem til sjefen. Tror de var omkring 10-12 ansatte. Det var fri flyt av alkohol hele kvelden, noe mannen her i huset setter pris på i ny og ne. Han ble regelrett sørpe dritings!

Mot slutten av kvelden måtte han på toalettet, og han var sikker på at boden var riktig sted. Ikke spør hvorfor han trodde det var et toalett uten toalett.

Dagen etter julebordet stod et stykk flau mann utenfor døren til sjefen med en stor blomst og en heftlg unnskyldning.

Skrevet

Jeg har vært med og arrangert julebord som skulle passe for alle, også dem med minoritetsbakgrunn som skulle hentes av mennene sine klokka 23. Det sømmelige selskapet endte i slagsmål, kvelertak og kasting av møbler og inventar. Alt går an, og det meste kan tilgis :ph34r:

Skrevet

det ble nok bare litt mange whisky på han. Slet litt i hele går. Tviler på at han gjorde noe galt, han satt vel mest i stolen sin og drakk sammen med de andre whiskeyentusiastene...

Skrevet

Kira, ikke si meg at han dreit ned sjefens bod?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...