Gå til innhold

Rannveig syns bare at dere er misunnelige på henne som har fått seg bloggkarriere og tvkarriere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har alltid hatt STORE ambisjoner om å bli en tenåringsmor som ikke har fullført folkeskolen - fikk det ikke til ... :(

Filler'n, altså ... ble gammel mamma på 34 med latterlig mange vekttall, bra jobb, fint hus i Suburbia, kjekk&velutdannet mann ... og jeg som hadde såååå lyst til å bo i Alta også ...

Etter å ha tittet på bloggen hennes er jeg GRØNN av misunnelse ... hadde jeg enda hatt en kledelig ORANGE hudfarge slik som henne *snufs*

 

 

(Jada ... jeg vet at det er slemt å sparke nedover OG at hun bare er et barn, men klarte ikke å dy meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg er misunnelig på en jentunge som skriver dette på bloggen til en venninne som har fått en premature baby:

 

"Du skjønner vel at det e pga. at du sitt på ræva å spis søtsaker og hele dagen,og aldri bevege dæ, som e grunnen til at du har fått svangerskapsforgiftning og at ungen din nu må ut allerede i uke 29. I uke 29 veie en gjennomsnittlig baby rundt 1000 gram, det e såvidt overlevelsesdyktig.

 

Har du ikke dårlig samvittighet ? Fyfaen, hadde så jævlig gravd mæ ned i jorda om min livsstil hadde ført til at ungen min måtte ut 11 uke før termin. Har ikke en jævla dritt til overs for dæ, du e en drittkjerring som kun sprer kvalme, men stakkars, stakkars unge som må lide for det her."

 

Har INGENTING til overs for Rannveig. Hun er frekk, hun er slem og hun er en dårlig person.

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

Kjære vene!! Ha hun virkelig skrevet dette? Må da være kun for å provosere eller så er jenta mindre begavet? Mulig noen bør opplyse henne om hvordan svangerskapsforgifning arter seg?

 

Hun skrev det på bloggen hennes da hun var på sykehuset med sin premature baby.

Rannveig liker å late som hun er snill og grei, men fy faen så ondskapsfull hun kan være. Det er en grunn til at hun kommer på kant med alle venninnene sine, og det er ikke misunnelse for å si det slik....

 

Her har kun skrevet mer om sin visdom ang. svangerskapsforgiftning: http://rannveigheitm...a_kjerring.html

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

Huff.... ikke lett for henne å være tunglært. Bør kanskje slå opp i leksikon neste gang hun skal skrive om noe hun ikke har peiling på ohmy.pngblink.png

Har egenltig forsvart denne jenta her inne noen ganger, men dette her tar toppen av kransekaken. Og særlig når jeg selv fikk svangerskapsforgifting i uke 36 og blir jævlig provosert av slike utalelser!

 

Hun drømmer om å bli jordmor og blir nok en finfin jordmor hun der

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må vel være noe med IQ på nivå med en sopp om man skal greie å finne NOE man kan være misunnelig på den jentungen der for. Men jeg har masse sympati med henne. Hun kommer nok til å slite endel med valg hun har gjort når hun blir voksen.

 

Anonym poster: df71d8cd41dc24ee63b49b88181852d4

 

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv - jeg sier meg 100 % enig med # 22

 

Anonym poster: cb6a554b0ff9eb5a3a8b4761e15ceb71

Samme her.

 

Anonym poster: db9615f680ea70361fa07ccb0560a0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt STORE ambisjoner om å bli en tenåringsmor som ikke har fullført folkeskolen - fikk det ikke til ... :(

Filler'n, altså ... ble gammel mamma på 34 med latterlig mange vekttall, bra jobb, fint hus i Suburbia, kjekk&velutdannet mann ... og jeg som hadde såååå lyst til å bo i Alta også ...

Etter å ha tittet på bloggen hennes er jeg GRØNN av misunnelse ... hadde jeg enda hatt en kledelig ORANGE hudfarge slik som henne *snufs*

 

 

(Jada ... jeg vet at det er slemt å sparke nedover OG at hun bare er et barn, men klarte ikke å dy meg)

Haha fantastisk :)

Jeg klarte det nesten, men jeg var så dum at jeg fikk meg en utdannelse og fikk 2 barn med samme mann innen jeg var 22 år. Faen skulle ønske jeg kunne skrudd tiden tilbake, droppet utdannelsen og helst fått 3 barn med 3 forskjellige menn før jeg var 18. Tenk deg det du, for ett fantastisk liv det hadde vært, eller not!

 

Lurer litt på hvordan det føles å gå rundt med appelsinfarget hud.. Hmm kanskje dette bør være mitt mål for 2013??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanligvis bloggeren selv som spammer ned fora med linker til bloggen sin.

 

Litt sånn "all oppmerksomhet er bra oppmerksomhet."

 

Anonym poster: 55d7bf7c045a400c97e4cf522539b685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er misunnelig på henne og det innrømmer jeg lett. Hun er så pen og flott, selv om hun er pittelitt oransj. Men det gjør ikke noe.

Og så har hun en kjekk kjæreste som er snill og god og grei og tøff. Min mann var liten og tjukk og flasset en hel del. Men så gikk han fra meg for en annen som hadde vært en hel del i avisen. Det var litt trist men det gjør ikke noe.

Rannveig er heldig som fant en mann som vil ta over barnet hennes fra før, det finner ikke jeg. For mitt barn flasser også ganske mye sånn som faren gjore og det hender det kommer flass i maten og det er ikke så ålreit synes menn. Så ingen vil det, litt dumt med det er greit.

Jeg skulle ønske tv kom på døra mi og ville ha meg med på reality. Men det skjer ikke. Eller en gang kom tv hit men så viste det seg at det var fordi de ville jeg skulle betale lisens. Det var litt kjedelig men det er greit.

Men pågrunna lisensen røyk puppesparepengene og ingen vil sponse nye. Jeg er misunnelig på rannveig og andre med silikon fordi jeg selv har pupper som minner mest om øra på en fuglehund.

 

Kan ikke dere andre også bare innrømme at dere skulle ønske dere en karriere som rannveig? Istedet for å sitte her og kaste bæsj?

 

Anonym poster: df5654836ccae72194aceef3e2519e75

 

Hahahaha nå lo jeg høyt!! Fantastisk bra humor! "Øra på en fuglehund" ler meg ihjel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er misunnelig på henne og det innrømmer jeg lett. Hun er så pen og flott, selv om hun er pittelitt oransj. Men det gjør ikke noe.

Og så har hun en kjekk kjæreste som er snill og god og grei og tøff. Min mann var liten og tjukk og flasset en hel del. Men så gikk han fra meg for en annen som hadde vært en hel del i avisen. Det var litt trist men det gjør ikke noe.

Rannveig er heldig som fant en mann som vil ta over barnet hennes fra før, det finner ikke jeg. For mitt barn flasser også ganske mye sånn som faren gjore og det hender det kommer flass i maten og det er ikke så ålreit synes menn. Så ingen vil det, litt dumt med det er greit.

Jeg skulle ønske tv kom på døra mi og ville ha meg med på reality. Men det skjer ikke. Eller en gang kom tv hit men så viste det seg at det var fordi de ville jeg skulle betale lisens. Det var litt kjedelig men det er greit.

Men pågrunna lisensen røyk puppesparepengene og ingen vil sponse nye. Jeg er misunnelig på rannveig og andre med silikon fordi jeg selv har pupper som minner mest om øra på en fuglehund.

 

Kan ikke dere andre også bare innrømme at dere skulle ønske dere en karriere som rannveig? Istedet for å sitte her og kaste bæsj?

 

Anonym poster: df5654836ccae72194aceef3e2519e75

 

Hahahaha nå lo jeg høyt!! Fantastisk bra humor! "Øra på en fuglehund" ler meg ihjel!!

Ikke sant. Men kan vel legge til for denne damen som skrev dette, at jeg fant en mann som ville overta min 3!! barn. Det finnes menn der ute, og ikke bare guttunger :) Thihi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg er misunnelig på en jentunge som skriver dette på bloggen til en venninne som har fått en premature baby:

 

"Du skjønner vel at det e pga. at du sitt på ræva å spis søtsaker og hele dagen,og aldri bevege dæ, som e grunnen til at du har fått svangerskapsforgiftning og at ungen din nu må ut allerede i uke 29. I uke 29 veie en gjennomsnittlig baby rundt 1000 gram, det e såvidt overlevelsesdyktig.

 

Har du ikke dårlig samvittighet ? Fyfaen, hadde så jævlig gravd mæ ned i jorda om min livsstil hadde ført til at ungen min måtte ut 11 uke før termin. Har ikke en jævla dritt til overs for dæ, du e en drittkjerring som kun sprer kvalme, men stakkars, stakkars unge som må lide for det her."

 

Har INGENTING til overs for Rannveig. Hun er frekk, hun er slem og hun er en dårlig person.

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

Kjære vene!! Ha hun virkelig skrevet dette? Må da være kun for å provosere eller så er jenta mindre begavet? Mulig noen bør opplyse henne om hvordan svangerskapsforgifning arter seg?

 

Hun skrev det på bloggen hennes da hun var på sykehuset med sin premature baby.

Rannveig liker å late som hun er snill og grei, men fy faen så ondskapsfull hun kan være. Det er en grunn til at hun kommer på kant med alle venninnene sine, og det er ikke misunnelse for å si det slik....

 

Her har kun skrevet mer om sin visdom ang. svangerskapsforgiftning: http://rannveigheitm...a_kjerring.html

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

 

Nå er jeg og enig. Dama bør virkelig begrense sine ytringer. Spesielt når hun har så lite kunnskap om temaet.

 

Anonym poster: 556cd09a401fb2d6db3a0909bb679b06

Ja etter å lese dette blir man forbannet på en jentunge som ikke har kunnskap om dette før det renner dritt ut av kjeften hennes :angry: Jeg hadde svangerskapforgiftning har vært frisk hele livet og trenet også sunn livstil hele tiden.Men stakkars hun vet ikke så mye driter seg ut med dette utsagnet sitt.

 

Anonym poster: fd445df506475a990fc7f07c1cc41733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg er misunnelig på en jentunge som skriver dette på bloggen til en venninne som har fått en premature baby:

 

"Du skjønner vel at det e pga. at du sitt på ræva å spis søtsaker og hele dagen,og aldri bevege dæ, som e grunnen til at du har fått svangerskapsforgiftning og at ungen din nu må ut allerede i uke 29. I uke 29 veie en gjennomsnittlig baby rundt 1000 gram, det e såvidt overlevelsesdyktig.

 

Har du ikke dårlig samvittighet ? Fyfaen, hadde så jævlig gravd mæ ned i jorda om min livsstil hadde ført til at ungen min måtte ut 11 uke før termin. Har ikke en jævla dritt til overs for dæ, du e en drittkjerring som kun sprer kvalme, men stakkars, stakkars unge som må lide for det her."

 

Har INGENTING til overs for Rannveig. Hun er frekk, hun er slem og hun er en dårlig person.

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

Kjære vene!! Ha hun virkelig skrevet dette? Må da være kun for å provosere eller så er jenta mindre begavet? Mulig noen bør opplyse henne om hvordan svangerskapsforgifning arter seg?

 

Hun skrev det på bloggen hennes da hun var på sykehuset med sin premature baby.

Rannveig liker å late som hun er snill og grei, men fy faen så ondskapsfull hun kan være. Det er en grunn til at hun kommer på kant med alle venninnene sine, og det er ikke misunnelse for å si det slik....

 

Her har kun skrevet mer om sin visdom ang. svangerskapsforgiftning: http://rannveigheitmann.blogg.no/1352287256_skada_kjerring.html

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

 

Nå ble jeg sint! Tenk å skrive dette uten noe kunnskap om sf! Hun burde fått det selv og opplevd hvor fælt det er!!! Arg

 

Anonym poster: fc10d14c8b8192d4278db7a0f89aca62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg er misunnelig på en jentunge som skriver dette på bloggen til en venninne som har fått en premature baby:

 

"Du skjønner vel at det e pga. at du sitt på ræva å spis søtsaker og hele dagen,og aldri bevege dæ, som e grunnen til at du har fått svangerskapsforgiftning og at ungen din nu må ut allerede i uke 29. I uke 29 veie en gjennomsnittlig baby rundt 1000 gram, det e såvidt overlevelsesdyktig.

 

Har du ikke dårlig samvittighet ? Fyfaen, hadde så jævlig gravd mæ ned i jorda om min livsstil hadde ført til at ungen min måtte ut 11 uke før termin. Har ikke en jævla dritt til overs for dæ, du e en drittkjerring som kun sprer kvalme, men stakkars, stakkars unge som må lide for det her."

 

Har INGENTING til overs for Rannveig. Hun er frekk, hun er slem og hun er en dårlig person.

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

Kjære vene!! Ha hun virkelig skrevet dette? Må da være kun for å provosere eller så er jenta mindre begavet? Mulig noen bør opplyse henne om hvordan svangerskapsforgifning arter seg?

 

Hun skrev det på bloggen hennes da hun var på sykehuset med sin premature baby.

Rannveig liker å late som hun er snill og grei, men fy faen så ondskapsfull hun kan være. Det er en grunn til at hun kommer på kant med alle venninnene sine, og det er ikke misunnelse for å si det slik....

 

Her har kun skrevet mer om sin visdom ang. svangerskapsforgiftning: http://rannveigheitm...a_kjerring.html

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

Huff.... ikke lett for henne å være tunglært. Bør kanskje slå opp i leksikon neste gang hun skal skrive om noe hun ikke har peiling på ohmy.pngblink.png

Har egenltig forsvart denne jenta her inne noen ganger, men dette her tar toppen av kransekaken. Og særlig når jeg selv fikk svangerskapsforgifting i uke 36 og blir jævlig provosert av slike utalelser!

 

Hun drømmer om å bli jordmor og blir nok en finfin jordmor hun der

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

 

Herlig å møte en jm som mener man selv har skyld i sin svangerskapsforgiftning!

 

Anonym poster: fc10d14c8b8192d4278db7a0f89aca62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og som har et lykkelig liv med mannen i sitt liv og snart to barn <3 <3

 

http://rannveigheitm...ig.html#comment

 

Anonym poster: ead0c06e70564185bd15d7aedc85e81f

 

Helt korrekt. Er veldig misunnelig på henne. To barn med to forskjellige menn, flytta inn med en mann hun knapt (?) kjente etter å ha blitt gravid, bloggkarriere OG vært med på unge mødre. For ikke å snakke om restylane, silikon og den fantastiske hudfargen. Glemte jeg å nevne at platinablondt med litt ettervekst er den fineste hårfargen som finnes? Dessuten er jeg veldig misunnelig på den borat-badedrakten hennes, ønsker meg sååå en sånn <3<3 ILU Rannveig, du er mitt idol!

 

Anonym poster: 88ab5bcc7f84ba6ce6973a49b187d2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt STORE ambisjoner om å bli en tenåringsmor som ikke har fullført folkeskolen - fikk det ikke til ... :(

Filler'n, altså ... ble gammel mamma på 34 med latterlig mange vekttall, bra jobb, fint hus i Suburbia, kjekk&velutdannet mann ... og jeg som hadde såååå lyst til å bo i Alta også ...

Etter å ha tittet på bloggen hennes er jeg GRØNN av misunnelse ... hadde jeg enda hatt en kledelig ORANGE hudfarge slik som henne *snufs*

 

 

(Jada ... jeg vet at det er slemt å sparke nedover OG at hun bare er et barn, men klarte ikke å dy meg)

 

Litt spesielt at en godt voksen dame som deg ( snart 40?) kan rakke ned på en ung jente.....

34 år er gammel til å begynne å få barn. Jeg var 22 år og fant også en flott og velutdannet mann med veldig god jobb. Vi har et flott hus, 2 bilder, hytte på fjellet og 2 nydelige barn. Så alder trenger jammen meg ikke bety så mye. Jeg er ikke 30 år enda , deilig følelse!

 

Anonym poster: 34402fd44c21f6305c62d41f3355950d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid hatt STORE ambisjoner om å bli en tenåringsmor som ikke har fullført folkeskolen - fikk det ikke til ... :(

Filler'n, altså ... ble gammel mamma på 34 med latterlig mange vekttall, bra jobb, fint hus i Suburbia, kjekk&velutdannet mann ... og jeg som hadde såååå lyst til å bo i Alta også ...

Etter å ha tittet på bloggen hennes er jeg GRØNN av misunnelse ... hadde jeg enda hatt en kledelig ORANGE hudfarge slik som henne *snufs*

 

 

(Jada ... jeg vet at det er slemt å sparke nedover OG at hun bare er et barn, men klarte ikke å dy meg)

 

Litt spesielt at en godt voksen dame som deg ( snart 40?) kan rakke ned på en ung jente.....

34 år er gammel til å begynne å få barn. Jeg var 22 år og fant også en flott og velutdannet mann med veldig god jobb. Vi har et flott hus, 2 bilder, hytte på fjellet og 2 nydelige barn. Så alder trenger jammen meg ikke bety så mye. Jeg er ikke 30 år enda , deilig følelse!

 

Anonym poster: 34402fd44c21f6305c62d41f3355950d

 

Herrefred, det kommer vel helt an på når man finner mannen i sitt liv? Jeg kunne ALDRI tenkt meg å bli ung mor, jeg møtte mannen i mitt liv da jeg var 25, men vi valgte likevel å nyte hverandre i noen år før vi begynte planleggingen av barn. Er under 30 jeg også, men 34 er ikke gammelt og helt greit med tanke på eventuelle komplikasjoner.

 

Anonym poster: 6fda78f76124cfe34f4f4f6ead8e01c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt og ikke like folk pga misunnelse. Hun er flott jente, sikkert veldig ok venninne også. Kom dere heller på tredemølla, få litt selvtillit, så føler dere dere bedre med dere selv, og slipper irritere dere over henne, eller at mannen sikler på henne. Regner med dere seff mener mannenaldri kunne gjort det. Voks opp!

 

Anonym poster: 5c6083bbc3e077cacd160a2d4acb2ad3

 

Å herregud. Finnes folk som har litt andre preferanser enn det der, voks opp sjøl så skjønner du det.

 

Anonym poster: be2fa248a6dd48b44a534184c8016462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt STORE ambisjoner om å bli en tenåringsmor som ikke har fullført folkeskolen - fikk det ikke til ... sad.png

Filler'n, altså ... ble gammel mamma på 34 med latterlig mange vekttall, bra jobb, fint hus i Suburbia, kjekk&velutdannet mann ... og jeg som hadde såååå lyst til å bo i Alta også ...

Etter å ha tittet på bloggen hennes er jeg GRØNN av misunnelse ... hadde jeg enda hatt en kledelig ORANGE hudfarge slik som henne *snufs*

 

 

(Jada ... jeg vet at det er slemt å sparke nedover OG at hun bare er et barn, men klarte ikke å dy meg)

 

Litt spesielt at en godt voksen dame som deg ( snart 40?) kan rakke ned på en ung jente.....

34 år er gammel til å begynne å få barn. Jeg var 22 år og fant også en flott og velutdannet mann med veldig god jobb. Vi har et flott hus, 2 bilder, hytte på fjellet og 2 nydelige barn. Så alder trenger jammen meg ikke bety så mye. Jeg er ikke 30 år enda , deilig følelse!

 

Anonym poster: 34402fd44c21f6305c62d41f3355950d

 

Ok. Vet ikke helt hvorfor det at du ikke er 30 ennå gir deg en så deilig følelse, men fint for deg.

 

Synes det Rannveig skrev var veldig stygt. Det var kunnskapsløst og grusomt. Og selv OM svangerskapforgiftningen hadde vært påvirket av livsstilen hennes (noe det ikke er!), så er det rett og slett grusomt å si noe slikt til en persom som ligger på sykehus og faktisk kan miste barnet sitt. Fysj! Hvor blåst går det an å bli? Jeg stiller meg ganske likegyldig til henne til vanlig - hun kan legge ut orange puppebilder så mye hun bare vil for min del, jeg driter i det - men å skrive noe slikt til andre, nei, det er bare ikke greit. FY!

 

 

 

Anonym poster: 14bbfebb465430f574678237a958716a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ingen måte forsvare denne jenta og det hun skrev til sin "venninne" med svangerskapsforgiftning (Idiotisk og lavmål!)

 

Men på generelt grunnlag har man økt risiko for svangerskapsforgiftning med ett dårlig kosthold (høyt sukkerinntak).

 

http://nhi.no/foreldre-og-barn/reduser-risikoen-for-svangerskapsforgiftning-selv-34139.html

http://www.dagensmedisin.no/nyheter/sukker-sjokk-bak-svangerskapsforgiftning/

 

Anonym poster: 644caf0c5a91145b92b185c8ba09920d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen jente, men aner ikke hvem hun er. Skulle gjerne lest litt på bloggen, men fargen på skrifta gjør det umulig for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...